2013. április 23., kedd

4 év...

... bizony-bizony, már NÉGY ÉVES a mi Bohne babánk, ugye hogy rohan az idő????

Mintha tegnap lett volna az egész babavárás, rohannak a hetek, hónapok, évek. Már négy éves nagyfiúnk van, akire már a Baba jelzőt nem igen  mondhatjuk, ki is kéri magának. :)))) Most már büszkén újságolja mindenkinek, hogy ő bizony már négy éves. :)

És hogy mi jellemzi a mi négyévesünket? 

Kb. 110 centi, kb. 20,5 kg, 30-as lába van és alapjában véve jó gyerek, de vannak hisztisebb napjai és pillanatok, amikor engem is ki tud borítani, de amúgy imádjuk őt mindennél jobban!!!

Olyan dumája van (főleg németül), hogy behalunk neki, néha annyit tud okoskodni, hogy az már kész. :)))) 

Egyébként vicces volt, mert ha emlékeztek, akkor négy éve ráhúztunk három napot a kiírt időpontra és 21-én délután elmentem a fodrászhoz, ahol végül beindultak a fájások, csak nem voltam benne biztos, hogy ez már az, amit éreznem kell.... idén 21.én szintén fodrásznál ültem délelőtt, aznap esett le, hogy négy éve is ez volt a programom. :)))) Azért most nem kellett szerencsére szülni mennem..... :D :D 

Szülinapjára sok mindent kapott, anyáéktól egy kosárlabdapalánkot + egy kosárlabdát, a nagynénéméktől egy lego duplo tűzoltó autót, Tantétól egy nagy playmobil teherszállító hajót, Opáéktól egy kalózos bringát, tőlünk pedig interaktiv tanulókönyveket, az egyik a számokról, a másik a farmról szól. Nagyon tetszik neki minden, nem is tudja, hogy mivel játszon hirtelen. :)))) Na, nem mintha eddig nem lett volna tele a szobája játékokkal....

A pajtásaival május 2.án lesz a születésnapja, a kedvenc parkunkban fogjuk tartani, ott szaladhatnak a gyerekek kedvükre, kis babazsúrt tervezünk csak. :) 

Boldog szülinapot Kicsi Bohne!!!! :)))) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése