2012. november 11., vasárnap

Napjaink

Pár sor az elmúlt hetekről (lehet, hogy a végére kisregény lesz :D )

Szaladnak a hetek, hol betegések tarkítják, hol valami érdekesebb program. :) Nem is tudom, hogy hol kezdjem...
 
Talán az utolsó otthonlétünk óta nem írtam, mikor leugrottunk Szigligetre is. Sajnos onnan visszaérve Benny torokgyuszival kidőlt egy hétre, három napig nagyon magas láza volt, nagyon sajnáltam szegénykémet, kiderült, hogy torokgyulladás, kapott antibiotikumot, egy hétig itthon volt, de aztán rendbe jött és mehetett újra oviba.
 
Reggelente megint néha nyüszögött, hogy nem akar oviba menni, az ajtóban néha picit sírva fakadt, de állítólag nem tartott pár percnél tovább, utána pedig gond nélkül teltek az ovis napok. Valószínűleg én tőle kaphattam el pár vírust, mert elég hamar kidőltem én is, iszonyatosan fájt a torkom, fájdalomcsillapítóval tudtam csak dolgozni, aztán elmentem dokihoz, aki nálam mandulagyulladást állapított meg, most én szedtem egész héten antibiotikumot. Már aránylag jól vagyok, de most hétvégére Benny kezdett megint köhögni, taknyos, nagyon remélem, hogy "csak" mezei nátha és nem valami torokgyuszi megint. :((( Láza nincs (ne is legyen!!!!), de csúnyán, slájmosan köhög, és folyik az orra rendesen... nagyon úgy néz ki, hogy a hét elején mindenképp itthon marad, hátha segít neki, mivel jövő szombaton mennénk haza anyáékhoz pár napra.
Úgyhogy megy a kúrálás ezerrel, vitaminbombák, teaivászat és társai....
 
Amúgy az oviban már vannak kis barátai, egyre többet emleget egy Schubert Philippet, Marcust, Benjamint, Jennyt, Kimberlyt. :)))) Azt persze nem kell mondanom, hogy egyik sem korabeli gyerek, hanem nagyok, ők jövőre iskolába mennek. :)))) Valahogy velük jobban megtalálja a közös hangot, mint a korabeli gyerekekkel.
 
Múlt szombaton az első ovis szülinapi zsúrra voltunk hivatalosak, a kis Johannes ünnepelte a 3. szülinapját. Benny kapott meghívót, Bécs egyik leghangulatosabb helyén, Cobenzl-n volt a "buli", egy "állatfarm" szerűségen, ahol két kis házikó áll, az egyik direkt ilyen rendezvényeken működik, volt egy lány, aki a szülinapot lebonyolította, ő csinálta a programokat a gyerekeknek. Kb. 12 (ha nem több :D ) gyerek volt + anyukák, apukák. Aranyos kis délután volt, először tortát ettek, aztán körbevezették a gyerekeket az állatok között, megnéztük a pónikat, nyuszikat, malacokat, tyúkokat, barikat, kecskéket, etethették őket, bemehettek az ólakba, mindenki nyakig sáros lett, de élvezték nagyon. :)))) Az állatlátogatás után a főházba mentünk vissza, kézmosás után minden gyerkőc kapott egy kis kelt tésztát és saját pizzát gyárthattak egy nagy asztalnál. :) Édesek voltak, ahogy lapítgatták a tésztát, aztán megkenték pizzaszósszal, szórtak rá sonkát, kukoricát, sajtot. :)))) Amíg a pizzák sültek, mi visszamentünk a kisházba és átadták az ajándékokat a kis ünnepeltnek, aki hirtelen nem is tudta, hogy melyik szuper ajándékához nyúljon. :)))) Nemsokára megérkeztek a saját készítésű pizzák is, azt falatozták még együtt és 6 óra körül vége lett a bulinak és mindenki indult hazafelé. :) Jó kis délután volt, Benny az elején picit meg volt szeppenve, de aztán feloldódott, szerintem jól érezte magát. És a pizzakészítést nagyon élvezte, majd egyszer sütök vele itthon is. :))) lassan a karácsonyi kekszsütés is aktuális lesz, jó kis segítőm lesz. :)
 


 
 
Múlt csütörtökön pedig a Márton napi lámpás felvonulás volt az oviban, amit már nagyon várt Benny, már napok óta gyakorolták az oviban a dalokat is, amiket aztán nekünk ügyesen elénekeltek. :) Tavaly még nem teljesen élvezte, mivel éppen akkor ismerkedett még az ovival is, minden új volt neki, de idén mér tudatosabban készült erre a délutánra. :) Opa csinálta idén is a többi anyukával a lámpást egy héttel korábban, annyit már tudtunk, hogy idén sünis lámpásuk lesz. :) P is szabadnapos volt, én sem dolgoztam, elhívtuk Omát és Opát is, ahogy tavaly is, utána pedig mindannyian hozzánk jöttünk és együtt vacsoráztunk.
 
Mivel általában 2-kor hozzuk el Bennyt, de ha néha úgy végzek a munkahelyen, akkor már volt háromig is, így most Kornéliával, az ovónénivel egyeztettem, hogy szerinte hagyjuk Bennyt négyig, a lámpás felvonulásig, vagy vigyük haza kettőkor és jöjjünk vissza, de ő is úgy gondolta, hogy próbáljuk meg négyig ott hagyni, mert ha eleve készül rá, akkor jobban reagál a történésekre, mintha otthonról jönnénk vissza. Én is így gondoltam, így aznap négyig volt oviban, és állítólag semmi gond nem volt, ügyesen elvolt, de előtte sokat beszéltünk róla és ha fel van készítve, akkor általában nem szokott gond lenni. :)
 
Mi az ovi előtt vártunk a többi szülővel, hamarosan megjelentek a gyerkőcök a lámpásokkal, mindhárom csoportnak különböző lámpása volt, szerintem Bennyéké volt a legszebb. :)))) Cuki volt, Xenia kezét fogta és közben egyfolytában minket keresett a szemével és nagyon örült, mikor meglátta az egész családot. :)
 
Bementek a gyerekek a templomba, mi is utánuk mentünk, én előre álltam az első sorokhoz, ahol az ovisok ültek, hogy tudjak fotózni, P-ék hátul ültek le. Aranyos kis műsort adtak elő a nagyobb gyerekek, Bennyék pedig ügyesen ülték végig a kb. fél órát. Utána szülőkkel, nagyszülőkkel együtt mentünk egy kört a lámpással és énekeltünk, majd a végén a templom előtt minden gyerek kapott egy Martin kiflit, amit a családtagjaival kellett megosztania, aranyosak voltak a kiflikkel. :) Idén még büszkébben feszített a sünis lámpásával. :)
 
 


 

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése