2013. szeptember 9., hétfő

Nyaralás 2013

Sajnos strandidőnk nem volt, de mégis jól éreztük magunkat. :)

Először anyáéknál voltunk pár napot Rácalmáson, aztán Szigligeten töltöttünk kilenc napot. Mindkettő jól sikerült, Benny mindenhol szuperül érezte magát.

Anyáéknál amúgy is kánaán van neki, ott a nagy kert, egész nap locsolna, ha rajta múlna, de szeret a kertben is segíteni, most a homokozót is előszedtük neki, nagyon jól elvolt, szinte egész nap kint volt.

Kedden felment anyával Pestre a Tante elé, aki vonattal érkezett Bécsből, volt ám nagy élmény, hogy látott trolikat, buszokat, villamosokat, nem győzte mesélni utána nekünk, mennyi mindennel találkoztak a Pesten. :)

Voltunk Medveparkban is, mivel Anna-Peti-Gergő könyvben már olvastunk róla, így gondoltam milyen jó kis programot csinálunk neki, másfél órát utaztunk és neki az első, ami megtetszett, egy játékvonat volt. :)))) a macikat szinte le sem tojta, gyorsan jött velünk egy kört, de végig azt kérdezgette, hogy utána játszhat e a vonaton. :D :D Azért megetettük a macikat mézzel a fakanállal, az egyik maci el is vette a fakanalat, amit Benny megsiratott nagyon, de gyorsan pótoltuk és vittünk egy új etetőkanalat. :)))

Pénteken aztán lementünk Szigligetre, vittük a bringáinkat is és a gyerekülést is, Benny mögöttem ült a bringatúrákon, még egyenlőre belefér és én is elbirom. :)

Egy szuper házat béreltünk idén, kényemesen elfértünk, mindennek meg volt a helye és csodaszép volt. :) Jövőre is szeretnék ide visszamenni, mert minden szempontból tökéletes volt.

Sajnos elég borongós, esős időben értünk le, de nem hagytuk elvenni a kedvünket, helyette kirándultunk a közelben. Voltunk Keszthelyen, Tapolcán, Kehidakustányban, Füreden, bringáztunk a közelben, átmentünk Balatongyörökre, áttekertünk Keszthelyig is az utolsó hétvégén, jól bírtuk mindannyian. Egyedül azzal kellett mindig küzdenem, hogy Szigligeten belül feltekerjek a szállásunkhoz a dombon Bennyvel, de általában ezt is megoldottam, csak lassan. :D

Benny egyik "szerelme" Marcsi néni a szigligeti Kikötő étteremben, úgyhogy volt nagy öröm, mikor újra találkoztak. :) Minden nap ott ebédeltünk, Benny nem hagyott volna ki egy napot sem. :)

Sajnos fürdeni már nem tudtunk a Balcsiban, de voltunk a strandon játszani, hajózni sem tudtunk, ez idén kimaradt...  de majd jövőre pótoljuk. :)

A lényeg, hogy kikapcsolódtunk, feltöltődtünk....  Egyébként idén már aránylag kényelmes volt a nyaralás Bennyvel, már olyan nagyfiú, meg lehet vele beszélni a programokat, egyetlen bibi, hogy szinte sosem alszik már ebéd után, így igencsak hosszú tud lenni egy nap, ha mondjuk 7 körül felkel, elkezd csacsogni és este fél 9-ig pörög és csacsog egyfolytában.... :) A kis dumagép... :))))