2010. július 31., szombat

Újabb fog

Éééééés egy újabb foggal is büszkélkedhet Benny, ma este vettem észre, mikor egy nagyot kacagott és végre beleláttam az egész szájába. :)))


Annyit tudni kell, hogy én már napok óta a bal oldali felső középső fog mellettit várom, mert nagyon fehér és egyre lejjebb jön a dudor, és Benny is nagyon nyugtalan, nyűgös volt a napokban, a keze állandóan a szájában volt, az orrát piszkálta, oda-odakapott a szájához, tehát minden jel arra mutatott, hogy készülődik az újabb fogacska. Megnézni nem igen hagyja, így próbáltam mindig nevettetni, hogy bele tudjak lesni a szájába. :))) Mivel elől vártam, így nem is igen figyelgettem a hátsó fogait, ezért ért ma meglepetésként, hogy bizony egy fog már áttörte az ínyét időközben, tehát most már hétfogú lett a fiacskánk. :))))


Dújv. barátnőm máris dokumentálta, így én is jegyzem a blogon is az újabb fogat. :)


2 megjegyzés:

  1. Gratulàlok a sok kis fogacskàhoz:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, már be is előztetek fogügyileg...
    És sajnálom, hogy nem tudtátok kipróbálni a medencét, gondoltam rátok. De majd legközelebb. Akkor már nem a Balcsin lesztek?
    Benny nagyon aranyos, igazi nagyfiús lett már...

    VálaszTörlés