2010. augusztus 10., kedd

Kismalac

 


 Ennél jobb címet nem is adhatnék a bejegyzésnek, ugyanis majd a képek is mutatják, hogy ma délután Benny kismalaccá változott egy időre. :))))


Gabi barátnőmmel és Stella kislánykájával ma délután itt nálunk voltunk a tónál, mivel ki akartuk használni, hogy ma végre napos idő volt. A gyerkőcök már nagyon jól elvannak egymással, bár inkább Stella igényelné a közös játékot, Benny még nem igazán parkol le hosszabb időre kis barátnőjénél, de ettől függetlenül nagyon jó kis időt töltünk mindig négyesben, és legalább én is barátnőzök és nem az udvariaskodó, átlagos beszélgetéseket folytatom, amiket idegen anyukákkal lehet a játszótéren. :))


Szóval Benny egy idő után úgy belelendült a sarazásba ma, hogy mindene tiszta sár lett, és minnél jobban belefetrengett, beletapicskolt a sárba, annál nagyobbakat kacarászott. Én egyből fotózni kezdtem, aminek az lett a vége, hogy olyan szinten felpörgött, hogy belekóstolt a sárba, belemarkolt és beletömte a szájába.... meg sem lepődött, én ugrottam egyből és mostam le és ki a szájából is a  vizes homokot. De ez a kis ijedelem sem tántorította el, jókedvűen túrta tovább a tópartot. :)))))


Jó kis délután volt, a végén persze kis hisztivel tudtam csak elvinni a víztől átöltöztetni és összepakolni, de aztán hazaértünk és a nagy kádban tetőtől talpig lecsutakoltam. :)))))





2 megjegyzés: