2010. augusztus 30., hétfő

Balatoni nyár

Tegnap szerencsésen visszaérkeztünk a szigligeti nyaralásunkról, bár még szívesen maradtunk volna, mert nagyon szép tíz napot töltöttünk a kedvenc helyünkön.

Az időjárás végre nem rontotta el a kedvünket, gyönyörű, napsütéses napjaink voltak, egyetlen egyszer volt eső, az is utolsó szombaton. Addig sokat tudtunk strandolni, sétálni, kirándulni, pihenni.

Benny nagyon élvezte a nyaralást, sokat volt a friss levegőn, jött-ment, ülni kizárólag csak enni ült le, de azt sem bírta sokáig. :)))

A nagynénémék nyaralójában laktunk, kedden apa és a nagybátyám vártak, berendezkedtünk, kipakolásztunk és délután már indultunk is a kedvenc törzshelyeink látogatására. Sokat voltunk lent a kikötőben lévő étteremben, ahol Marcsi, a főnökasszony már várt minket és nem tudott betelni Benny hurkáival. Bennynek is nagyon tetszettek a csajok és ami szuper volt, hogy rengeteg játék volt a gyerekeknek kirakva, így míg mi pihentünk vagy iszogattunk, eszegettünk, Benny eljátszott a háromkerekű bringákkal, kisautóval, kisbabakocsival és társaival. Futhatott kedvére, mert óriási nagy zöld füves rész van körbe-körbe, nem kellett félni, hogy beleesik a vízbe vagy ilyesmi. Élvezte és mi is, úgyhogy szinte minden nap meglátogattuk Marcsiékat. :)))

A másik kedvenc helyünk a szigligeti Vár kávézó, ami eleve a szívünk csücske, mivel a családunk indította be jó tíz évvel ezelőtt, öt évig üzemeltették és rengeteg szép emlék köt oda minket. Most egy fiatal srác üzemelteti, nagyon ügyesen, isteni a kávéjuk, a gyömbéres limonádé és a fagyi is! Bennynek is nagyon bejött a kávé mellé adott kis diós kiflicske, és már a tölcsért is szereti nyammogni, kezd rájönni a finom dolgokra. :)))

Általában minden délelőtt mentünk egy nagy kört, ami azt jelentette, hogy fél 10 körül elindultunk a háztól, felmentünk kávézni, majd lementünk vagy a játszótérre vagy sétáltunk tovább, ha Benny bealudt, vettünk újságokat a strandnál, ebédeltünk valami könnyűt a kikötőben és dél körül értünk haza a házhoz, ahol Benny ebédelt és utána ment aludni. Másfél-két órát aludt általában, utána pedig strandolni mentünk. De voltunk Tapolcán is csavarogni, megnéztük az Afrika Múzeumot is Balatonedericsnél, igyekeztünk mindig valami programot találni azokra a délutánokra is, mikor nem volt annyira strandidő. :))

Az első napokban Benny szép lassan ismerkedett a Balcsival, napról napra bátrabban ment a vízbe pancsolni, a végén pedig már szinte belegázolt a vízbe és önfeledten pancsizott. :))) Imádott homokozni, sarazni, jönni-menni. Az első hétvégén megpróbáltuk az egész napos strandolást is, szerencsére ezt is jól bírta, igaz, aludni babakocsiban aludt egy-egy órákat, de utána újult erővel bírta a strandolást estig.

Sajnos sikerült neki is beleesnie a hányós-hasmenéses vírusba, így kidőlt egy napra, de nem volt annyira vészes, ő elég hamar átment rajta, ellenben velünk, a családdal, aki Benny után egyesével szépen mi is kidőltünk. A legjobban most P-n fogott ki a vírus, de nem kímélt engem sem, anyát sem és apát sem. A tesóm hétvégén jött utánunk, még ő is kapott egy kis hasmenéses vírust, úgyhogy tényleg mindenki kapott belőle. :(((

Ami még kicsit beárnyékolta a nyaralást, hogy Bennynek egyszerre több foga is bújik kifelé, így az utolsó napokban belázasodott, többször ébredt hajnalban tűzforró homlokkal sírdogálva, nagyon sajnáltam szegénykémet. Miután megkapta a lázcsillapítót, utána már aránylag a régi volt, nevetgélt, szaladgált, tehát remélhetőleg tényleg csak a fogacskái miatt volt lázas. Két napja már lázmentes, de holnap jó is lesz, hogy megyünk a dokinénihez kontrollra, így jól átvizsgálja majd a kis betyárt.

Tegnap fürdéskor úgy észleltem, hogy alul egy bal hátsó rágófog csücske is kibújt, úgyhogy most már 10 fogacska van Benny szájában. :))) De holnap még érhet meglepi, ha a dokinéninek hagyja megnézni a többit. :)))

Összefoglalva, nagyon szuper nyaralásunk volt Szigligeten, Benny élvezte a napsütést, a Balatont, a friss levegőt, az egész napos kényeztetést. :)))

Jövőre újra Szigliget!!!

1. De jó, hogy már megjöttetek! Hiányoltalak itt:)

2. Eseménydús napokon vagytok túl! A képek is szuperek, szépek vagytok, de Benny a leghelyesebb. Igazi kis uriember már....