2010. szeptember 5., vasárnap

Egy hete Bécsben

 Már egy hete, hogy visszajöttünk Szigligetröl, ismét rohannak a napok, és közben minden napra volt valami program, nem unatkoztunk. :) Ehhez még hozzájött az is, hogy a hét elején Bennyböl mormota lett, egész nap aludt volna. Nagy valószínüséggel a szigligeti lázas éjszakákat pótolta, mert ott sokszor volt fent, nem aludtunk valami jól, de meg is értem, nagyon lázaska volt.


Hétfön, kedden, szerdán, söt még szinte csütörtökön is ebéd után 3-4 órákat aludt a szokásos másfél-2 óra helyett, és éjszaka is megvolt mindig a 12 óra alvás. Már kezdett járni az agyam mindenféle hülye betegségen, de kedden voltunk a dokinéninél a szokásos kontrollon, és ö nem talált semmi rosszat. Annyi van "csak", hogy vagy 5 foga jön szegénykémnek, abból négy hátsó, rágófog és egy elöl, felül. Tehát ettöl lehetnek a nyafisabb napjai, mert fájdalma van.


Egyébként egészséges nagyfiú, 86,2 cm magas és 13,10 kg. :))) Kapott két oltást is, picit sírt csak, míg megszúrta a dokinéni, de utána máris elfelejtette, hogy valami rossz történt vele, mert már integetett a dokinéninek. :)))


A hét elején mondjuk végig nagyon hideg, szeles, esös idö volt, ennek is betudható szerintem Benny sok alvása, mert engem is megviselt, szinte minden nap fájdalomcsillapítót kellett bevennem a fejemre. :(


Kedden azért nem hagytam elvenni a kedvünket az esö miatt, beöltöztettem Bennyt az esöcuccába, magamnak is vettem egy gumicsizmát és esökabátot, beöltöztünk és GYALOG, babakocsi nélkül lementünk a házidokimhoz, a patikába és a boltba. Benny fogta végig a kezem, kb. háromszor ült csak le a földre tüntetöleg, hogy elfáradt, de amúgy nagyon ügyesen jött. Igaz, hogy a kb. fél órás körböl nekünk másfél órás lett, de legalább levegön voltunk és nem a lakásban szenvedtünk. Picit csöpögött csak az esö, így nem áztunk szét, Benny is jól elvolt. :)


Csütörtökön átmentünk Gabi barátnömékhez is, Benny egy picit nehezebben oldódott, mint szokott, de arra fogtuk, hogy aznap is sokat aludt és még kicsit kómás volt. :) Kb. 30-40 perc múlva viszont már vígan jött-ment Stellával, bár ö még mindig nem igazán foglalkozik a kis barátnöjével, inkább a játékok érdeklik, bár Stella mindig meg-megöleli, de a mi fiúnknak ez fel sem tünik, mindig siet valami új játékhoz. :))) Bezzeg pár év múlva örülne majd, ha így ragadnának rá a csajok, mint most Stella. :))) viszont cukik, ahogy egymásnak adják a ropit, kekszet, kaja terén nagy haverok. :)


Pénteken aránylag már jobb idö volt, nem volt esös, így lementünk a szomszédos botanikus kertbe és átjöttek megint Stelláék. Olyan jó, hogy itt laknak a közelben, így sokkal többet tudunk talizni, ami bevallom, hogy önzö módon nekem is nagyon tetszik, mert végre nem kell jópofiznom az idegen anyukákkal a szokásos gyerektémákról a játszótéren, hanem normális, hétköznapi dolgokról beszélhetek a barátnömmel, ami sokkal jobban feltölt, mint az, hogy hány foga van a gyerekemnek és hányas pelenkát hord éppen. :)) Valahogy nekem nem jön be ez a játszótéri bandázás, nem az én világom. :(


Hétvégén pedig Benny kényeztetve van, mert én mindkét nap délutános vagyok a hotelben, utolsó két nap, nyári helyettesítésre ugrottam be, ami nagyon jó volt, kicsit megdolgoztattam az agyamat is, ami már kicsit el volt laposodva. :)))


Tegnap P szülei voltak a bébiszitterek, természetesen Benny aranyvirág volt, problémamentes volt a délután, ma pedig a fiúk kettesben vannak, már hívtak, hogy minden oké, épp lent csavarognak. :)))


Holnap újra hétfö, ez most rövid hét lesz, mert pénteken jönnek anyáék a hétvégére, Benny ismét kényeztetve lesz, de most úgy, hogy én is otthon leszek, csavargunk majd nagyokat. :))) csak legyen jó idö, bár állítólag még lesz vénasszonyok nyara, úgyhogy még nem pakoltam el a nyári cuccokat, hátha szükségünk lesz még rájuk. :)


 

2 megjegyzés:

  1. A játszóteres bandázós gondod teljesen értem. :( Nekem sem világom! Már most előfordul, hogy inkább kerülőúton megyek valahova mert nem akarok találkozni valakivel aki mindig letámad és az összes terhességi tünetem és paraméterem elkérdezi. De könyörgöm, másról is lehet ám beszélgetni velem!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Most pakolásztam én is a rucikat és nem volt szívem elrakni a rövidebb szerkókat, hátha szükség lesz még rá....
    Öt fog? Nem semmi! Jól belehúztatok. Mi még mindig csak hatnál tartunk és nem tudom, hogy az a két pötty mikor akar megmutatkozni, hogy fogacska lesz-e, vagy sem. A doki nem mondott rá semmit...

    VálaszTörlés