2010. szeptember 28., kedd

12. fog!

 Nagyon belelendült Benny a fognövesztésbe, ráadásul ez az utolsó úgy bújt ki, hogy nekem fel sem tűnt... :)))


Mivel eleve bújkált a nátha Bennyben is, így a nyűgösséget arra fogtuk, ráadásul főleg a felső jobb oldali fogat vártam, és akkor maradt volna még a négy leghátsó fog és a négy szemfog. Na, nálunk a nagykönyv szerinti menet ismételten nem jött be, ugyanis az egyik ebédnél egy kis, fehér pöttyöt láttam Benny szájában....


Direkt bohóckodtunk neki, hogy nevessen, mivel csak úgy nem engedi átvizsgálni a száját, így mindannyian láthattuk, hogy ott bizony egy újabb fog van, ráadásul a bal alsó szemfog! :))) Tehát 12 fogú lett Ben baba, csak megint nem a sorrend szerinti fogacska bújt ki, de sebaj! :))))



Sajna a náthát még elhoztuk Bécsbe is, mert tegnap visszajöttünk, letelt a tiz nap kényeztetés otthon. Én már lábadozok, Bennynek szerencsére láza már nincs, "csak" az orra folyik és nyűgösebb a szokásosnál. Már próbáltam ezt az orrszívó porszívós orrtisztítást is, szegényke nagyon sír és kapálózik, de elég jól kijön a "cucc", úgyhogy remélem, megszokja és megtanulja, hogy ezzel csak jót akarok neki.


Ma csak boltba megyünk le délután, mert elég szeles, borongós idő van, holnap pedig jön az Omi (P anyukája) kicsit unokázni, míg én elugrok röntgenre. Már biztos elvonási tünetük van, hogy nem látták két hete a kisunokát, így szerzek neki egy jó napot és elmegyek intézkedni. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése