2010. szeptember 15., szerda

Vártalak...

 Ezt a dalt nemrég kaptam Réka barátnőmtől, szerinte nagyon passzol hozzánk Bennyvel. Meghallgattam és azóta szinte minden nap meghallgatom, mert tényleg nagyon szép. :)



Vártalak - Bayer Friderika

Vártalak, álmaimban láttalak,
mindig tudtam pont ilyen lesz az enyém,
egy kedves kis szöszi legény,
igen épp rád vártam én.

Hívtalak, a neveden, hívtalak,
akkor is, ha még álom voltál csupán,
és a remény ködfátyolán épp,
hogy áthatolt a fény.

Boldogság táncol a bölcsőd peremén,
tudtam, hogy így lesz, te rád vártam én.

Apukád, anyukád, téged néz kéz a kézben,
meseszép kis gyermek vagy,
ahogy itt alszol a sötétben.
Szemeid, füleid, pisze orrod anyukádé,
pofikád és minden mozdulatod,
pont olyan, mint az apukádé.

Hívtalak, a neveden, hívtalak,
akkor is, ha még álom voltál csupán,
és a remény ködfátyolán épp,
hogy áthatolt a fény.

Apukád, anyukád, téged néz kéz a kézben,
meseszép kis gyermek vagy,
ahogy itt alszol a sötétben.
Szemeid, füleid, pisze orrod anyukádé,
pofikád és minden mozdulatod,
pont olyan, mint az apukádé.

Boldogság táncol a bölcsőd peremén,
tudtam, hogy így lesz, te rád vártam én.


 




 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0BO8DDTsGgM&fs=1&hl=hu_HU&color1=0x234900&color2=0x4e9e00]

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis összeállítás, igazi nagyfiú már Benny is! Gratula az újabb foghoz is, meg a nagyis hétvégéhez! Biztos szupi lehetett. Szigligetnél pedig van ilyen sekély strand? Ezt már a múltkor is kérdezni akartam...

    VálaszTörlés