2010. szeptember 14., kedd

Újabb fog

 Az elmúlt napok egészen nyugodtan teltek Bennynél, sejtettem, hogy ez a vihar előtti csend és most pár nap fogprobléma nélküli időszaknak örülhetünk.


Na, tegnap estefelé már kezdett nyűgösködni, és ami új, hogy hétvége óta fél 7 körül már ébredezik. Néha visszaalszik picit a reggeli tápi után, de néha nem... kiskakas lett újra, amit én nem mindig díjjazok, de végülis egy szavam sem lehet, mert az éjszakát pedig végig szokta aludni.


Ma is fél 7 után ébredt, délelőtt még jókedve volt, ebédelni is aránylag jól evett, aztán aludt jó 2,5 órát. Délután Gabi barátnőmmel és Stellával randiztunk a donauparkban, ahol egy szuperjó játszótér van, de érdekes lett végül. Stella nem aludt ebéd után, csak a kocsiban odafelé, így érthetően ő is elég nyűgös volt. Benny még az elején jött - ment, csúszdázott, aztán 5 után már egyre nyafisabb lett, semmi nem volt jó neki. Fél 6 után hazaindultunk, itthon csak cumival volt nyugis, amúgy nagyon sírdogált és sokszor ide-idebújt hozzám, amit ugye ő nem igen szokott. Esti pancsinál is fájdalmasan sírt, a játékokkal is türelmetlen volt és mikor már a pelenkázón feküdt és üvöltött, akkor láttam, hogy megint kibújt egy hátsó fogcsücsök. Megint nem az, amit gondoltam, de Benny a fognövesztésben eleve meglepetést meglepetésre halmoz. :))))


Úgyhogy meg van a bűnös, megint egy fogmanó zavarta meg a nagy nyugalmat, este jól bekentem az ínyét, kapott egy kis nurofent, és most alszik, remélem, hogy nyugis éjszakája lesz, mert olyan rossz látni, hogy szenved és nem tudok neki segíteni. :((((


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése