2012. június 7., csütörtök

Jobb a helyzet!

Alakul a kis Pöttyösünk, pár nap és talán tényleg vége ennek a fejezetnek is... :)

A pöttyök szépen tűnnek el, már csak kb. tíz darab van, de abból olyan 3-4 elég mélyen van, nem igazán akar leesni róla a seb + kettő van még a fejbőrén is Bennynek, ami miatt a nyaralás előtt már nem jutunk el vele fodrászhoz szerintem, mert félő, hogy a hajnyírógép beleakadna. :(

A közérzete jó, sőt, TÚL JÓ, hisztis, akarnok. :) Azért már lemerészkedünk, tegnap már a bringáját is elővettem, mentünk egy nagy kört, megnéztük a kecske, bari, bagoly, nyuszi barátait a Blumengartenben, végig néztük, ahogy az utca elején építkeznek a bácsik és a gépek (már ki vagyok képezve markoló, betonkeverő témákban :D ).

A gyerekorvosunk már hétfőtől engedte volna Bennyt az oviba, de végül itthon maradt, ma ünnepnap van, így minden zárva, holnapra pedig már amúgy is kikértük, mert összevont csoport lenne, így már pár hete mi is úgy írtuk a listára, hogy nem megy, úgyhogy a jövő heti nyaralásunkkal együtt így 3 hetet szüneteltet az ovibajárással. Kiváncsi leszek, hogy milyen lesz majd újra mennie. :) Sokat beszélünk azért az oviról, nem akarom, hogy elfelejtse időközben. :))))

Kicsit akarnok(abb) lett az elmúlt két hétben, néha nehéz vele, de néha pedig már olyan nagyfiús, partner mindenben. :) Szeretem, hogy a legtöbb dolgot már meg tudom vele beszélni. :)

Ma reggel P is mondta, hogy tegnap reggel benézett Benny szobájába, és ott feküdt egy "kisfiú", és P elgondolkodott, hogy "hol az ő kicsi bohne babája".... :))) Hát igen, Bohne baba már kisfiúvá cseperedett, szalad az idő. :)

Ami mondjuk azzal is jár, hogy kezd saját akarata, véleménye, ízlése is lenni, már nem úgy van, hogy elmegyünk neki cipőt venni és azt válasszuk, ami NEKEM tetszik, hanem ő dönt. :)))) ugyanez játszik reggelente is, mikor keresek neki polót, gatyát aznapra, már ott is beleszól, hogyha nem tetszik neki az ötletem. :)))

Ma az ebédnél volt ilyesmi, válogatta szét a kaját, hogy mit eszik meg belőle és mit nem.... most már kb. sejtem, hogy mit éltek át az én szüleim, ugyanis én is elég finnyás vagyok, így visszakapom most én is ezt Bennytől. :D :D

Kiváncsi leszek, hogy majd a környezetváltozásra hogyan reagál, ha hétvégén elutazunk a hegyek közé, már összeírtam programokat, amiket tudunk ott a környéken csinálni, szerintem tetszeni fog neki is, kikapcsolódunk, pihenünk, ránk fér... :)

1 megjegyzés:

  1. Akkor már legalább túl vagytok ezen a fránya himlőn is. :) Jó pihenést! :))))) Rátok fér igazán. :)

    VálaszTörlés