2012. június 1., péntek

Gyógyulgat

Egyre kevesebb a pötty....

Bevallom, hét elején még nem voltam biztos abban, hogy sokat ért beoltatni Bennyt a bárányhimlő ellen, de ez a véleményem mára már megváltozott, mert rohamos léptekben gyógyul, a kezdeti 98 pöttyből (amit este lekentem a fehér folyadékkal) mára már kb. 10-15 az, ami tényleg kisebesedett, a többi szépen húzódik vissza, mint egy szúnyogcsípés, ami utána szépen elmúlik.

Láza is csak egyszer szaladt fel estére 38 fokra, de egyébként vagy minimális hőemelkedés, vagy semmi. Jókedve van, néha jön csak rá a hiszti, de az inkább a bezártság miatt lehet, mert már ő is unatkozik. Igyekszek azért játszani vele, amennyit lehet, így a legtöbbször bevásárlósat, építkezőset játszunk, de persze lassan 7. napja vagyunk a négy fal közé bezárva, így már nehéz elfoglaltságot találni. :(((

Hétvégén azért kis változatosság éri majd, mert P szülei vigyáznak rá, én holnap dolgozok, vasárnap pedig futóversenyre megyek. :) A dokinő szerint már vasárnap kimehet, nem fertőz már és kaptunk igazolást is róla, hogy hétfőtől mehetne oviba, de tudom, hogy doktorok váltogatják, ki azt vallja, hogy hét nap a pöttyök előbukkanása után, ki azt, hogy miután az utolsó leszáradt pötty is leesik, akkor mehet újra közösségbe.

Mondjuk én Benny születése óta megbízok a gyerekorvosunkban és elismerem a munkáját, így én mindenben az ő szavára adok, de attól még jövő héten itthon marad Benny, nem megy oviba, de délután már le fogunk menni szerintem óvatosan.

Kedden délelőtt Opa vigyáz majd rá, szerdán P, mert én délelőttös leszek, csütörtökön itt ünnep lesz, így oviszünet, péntekre pedig amúgy is kikértük, szóval sok értelme nincs a heti ovizásnak. Főleg úgy, hogy állítólag a fele csoport hiányzik. :)

Mivel most az immunrendszere is kicsit le van gyengülve, így nem hiányzik egy újabb betegség, ezért pihenhet még egy hetet, utána pedig még egyet a hegyek között. :)))

Addigra rendbe jön ügyesen, ez nem kérdés. :))))

1 megjegyzés:

  1. Úgy látszik nem csak itthon van járvány. Nálunk a fél óvoda hiányzik. Az is kérdéses volt, hogy lesz-e ballagás. Mielőbbi jobbulást! :)))) Legalább ezen is túl vagytok. :)))

    VálaszTörlés