2012. május 27., vasárnap

Bárányhimlö

Sokáig nem váratott magára...

Ezek szerint Benny már a magyarországi látogatásunk elött elkaphatta, mikor a nagycsoportosoknál tombolt, akkor vihették fel a kicsikhez is, mert most sorra dölnek ki az ovistársak, Bennynél tegnap kezdödtek a pöttyök...

Pénteken még Szilvi barátnömmel találkoztunk, bementünk a városba fagyizni, de már akkor fura volt, hogy Benny nagyon bújt, nem szokott ö ilyen bújós lenni, még Szilvi is megjegyezte, hogy mi történt vele. Mondtam, hogy vagy nagyon fáradt, vagy bújkál benne valami...

A megérzésem jó volt, tegnap lementünk a boltba reggel, még semmi jele nem volt semminek, Benny jókedvü volt, várta Opát, mert én déltöl dolgoztam (volna) és megbeszéltük, hogy fél 11 körül átjön majd érte és náluk ebédel Benny, aztán alszik egyet és délután együtt lesznek. A kasszánál voltam a boltban, mikor Benny kézfején feltünt egy piros pötty. Nem volt még fehér a teteje, de egyböl rossz érzésem támadt, úgyhogy ahogy hazaértünk, ledobtam a szatyrot a konyhába, felhúztam a polóját, a hasán már volt kettö másik pötty, a hátán is kettö, aminek már elég fehér volt a teteje... Ùgyhogy akkor már szinte teljesen biztos voltam a bárányhimlöben, de szombat lévén megint az ügyeletre kellett mennünk. Reménykedtem benne, hogy nem muszáj bemennünk Bennyvel, ha az oviban mindenki bárányhimlös, hátha odaadják a receptet nekem is nélküle, de sajna nem jött be, így ülhettünk két órát végig az ügyeleten, ráadásul elkülönitve, nehogy a többi gyerek elkapja. Igy elég uncsi volt Bennynek, de átjött opa, mivel ott laknak a közelben, és lefoglalta Bennyt szerencsére... Délben jutottunk be a vizsgálóba, egy elég barátságtalan doktornöhöz, nem is igen hagyta magát Benny megvizsgálni, de annyi azért tuti lett, hogy bárányhimlös...

Most a hétvégén délutánonként Opáék vigyáznak rá, én pedig a hétre vettem ki ápolási szabit, hogy otthon legyek vele, ugyanis P még semmilyen gyerekbetegségen nem esett át, így most neki is oda kellene figyelnie nagyon, nehogy elkapja Bennytöl.... most izgulhatunk miatta is. :) Egyik oldalról jó, hogy Bennynél kijött, mert így kb. a nyaralásra (2 hét múlva) pont elmúlik, másik oldalról pedig P-nél pont addigra jöhet ki, ha elkapja... de most azt olvastam, hogy ha egy gyerek be van oltva és elkapja a bárányhimlöt, attól még nem tudja tovább adni. Hát most ebben reménykedünk P miatt... :)

Egyébként jól viseli Benny, höemelkedése van csak, nincs olyan rengeteg pötty rajta, bár P már elnevezte Babócának, a katicabogárnak, mondjuk Benny kikérte magának, hogy ö nem a Babóca, hanem a Benny. :))) Talán most már kezd neki viszketni is, most kell majd odafigyelnünk. Ma mindenesetre levágtam a körmeit, hogy ne tudja nagyon kaparni magát.

Ùgyhogy a jövö heti programunk már fix: szobafogság... hosszú hét lesz, már látom elöre... :) Remélem, hogy gyorsan és enyhén megy át rajta ez a fránya bárányhimlö.
´
Azért reggel nagy öröm érte, mert éjjel "megérkezett" Sün Samu és Nyuszi és Maci is újra Bécsbe, volt nagy öröm reggel, én pedig visszakaptam a Kitty cicámat is. :)))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése