2012. május 24., csütörtök

Eseménydús napok

Egy hétig otthon pihentünk Magyarországon, ma pedig újra az ovi frontján kezdett Benny. :)

Szuper napokon vagyunk túl, egy hetet sikerült otthon töltenünk és szerencsére az időjárás is aránylag kegyes volt hozzánk, így Benny sokat tudott a kertben játszani, füvet nyírni, locsolni stb....  :) igazi vidéki kisember vált a városi fiúcskából, az elején még néha nyafogott, ha koszos lett a keze vagy a lába, de a végén már direkt arra ment, hogy minnél koszosabb legyen estére. :))))

Első este elszámítottuk magunkat az emeleti bojlerrel, így nem lett melegvíz, úgyhogy a lenti fürdőben kellett fürdetnünk Bennyt a nagy kádban, ami annyira bejött neki, hogy azután már csak ott volt hajlandó pancsolni. :) Mondjuk, én nem bántam, tényleg kényelmesebb így már az esti pancsolás.

Sajnos gyerekekkel nem igen találkoztunk, Ildi barátnőméket látogattuk meg, de ott Laura már nagylány, iskolás, viszont ott egy kutyától ijedt meg Benny, először menekült volna haza, végül egész jól elviselte a kutya közelségét. :)

Aztán voltunk megint Jenő barátoméknál, akit Benny imád, már délután aludni sem akart sokat, mert elkotyogtam neki délelőtt, hogy hova megyünk, így alig várta, hogy mehessünk őket látogatni. :)))) Nehezen, de végül egy átjátszott délután után haza tudtam csalni, viszont még másnap is róla beszélt. :)

Mamiékkal is nagyon jól érezte magát, már a Papival is jól elvannak, első nap pl. egyből Dunaújvárosba mentünk, mert ügyintéznem kellett, odajött apa is és mikor indultunk hozzájuk tovább, Benny velem már nem is volt hajlandó jönni, át kellett tenni az ülését a Papi kocsijába és ő vele jött haza. :))))
Egyik este vacsoráztunk a teraszon, mikor meghallottuk, hogy a szomszéd gyerekek az utcán motoroznak. Benny felpattant, hogy ő ki akar menni. Mivel az utóbbi időben megint "gyerekfóbiája" volt, így kaptunk az alkalmon, hogy ő akar a gyerekek közé menni és kimentünk vele. Először megfigyelte a két kisfiút, aztán ment utánuk a motorral, de azért tisztes távolságot tartva. :)

Ákos, a szembeszomszéd kisfiú nagy dumás, ő egyből nyitott Benny felé , aki a végére már kommunikált is újdonsült barátjával, csak lestem tátott szájjal, hogy ugyanaz a gyerek e, aki Bécsben egyből sírva fakadt az elmúlt időszakban, ha gyereket látott. :))) Sokáig kint voltunk, végül be kellett cseleznünk, mert még most is motorozna kint, ha rajta múlna szerintem. :D :D

Tegnap rendben visszaértünk, bár útközben meg kellett állnunk két helyen, viszont a határnál vette Benny észre, hogy ott hagytuk a Sünit és az alvós macit + a nyuszit a Mamiéknál.... én már kb. Pest környékén tudtam, de mivel szombaton költöztetik ki anyáék a tesómat Bécsbe, így nem fordultam vissza, mert tudtam, hogy akkor utánunk tudják hozni, viszont a határtól már elég nehéz volt leszerelni Bennyt, hogy hol lehetnek a barátai.

Teljesen bizonyossá itthon vált, hogy nincsenek itt az állatkák, szegény nagyon el volt keseredve, nem is aludt délután így. :( Féltem az estétől, és tényleg nehezen ment az altatás, de végül egy csomót énekeltünk és eleinte semmilyen alvós állatka nem volt jó, ami pótolhatta volna a barátait, de aztán felajánlottam az én rózsaszin hello kitty cicámat, amire egyből rácsapott Benny, így azzal aludt. :) ahogy sejtettem, ma pedig elvitte az oviba, viccesen nézett ki a rózsaszin szoknyás hello kittyvel. :D :D :D

P vitte, de egy hét kihagyás után sem volt gond állítólag, ügyesen indult. Viszont az ovónők már úgy fogadták őket, hogy bárányhimlő van már az ő csoportjukban is, tehát most izgulhatunk, hogy vajon elkapja e Benny is vagy megúszta azzal, hogy múlt héten nem volt oviban... kiváncsi leszek. Egyik oldalról jó lenne, ha elkapná, hogy túl legyen rajta, de a másik oldalról azért nem lenne jó most, mert két hét múlva készülünk Tirolba nyaralni, így oda nem hiányzik egy betegség valahogy... meglátjuk, hogy a sors mit szán nekünk, most várakozó álláspont van. :)

Ma délután pedig átmentünk a blumengartenbe, már régen voltunk, ráadásul a futóbringa is hiányzott a kisovisnak, úgyhogy a szél ellenére is nekivágtunk és átsétáltunk. Szerencsére azért meleg volt, csak a szél volt zavaró, de meg lehetett szokni. Egyből a játszótérre mentünk, ahol csak két gyerek volt, ott probléma nélkül kezdett játszani Benny. Aztán nemsokára megérkezett az egyik ovistársa, Jasmin, na, ott már figyeltem, hogy mi következik, de az eddigi talán legproblémamentesebb délutánon vagyunk túl!!!!!!

Néha tátott szájjal bámultam a fiamat, aki KOMMUNIKÁLT a kis ovistársnőjével, BESZÉLGETTEK és JÁTSZOTTAK EGYMÁSSAL!!!!! Annyira édesek voltak. :) Figyelték mindig egymást, el nem mozdultak egymás mellől, megvédték egymást és egymás játékait, aztán Benny teljesen odáig volt Jasmin anyukájáért, akit egyszerűen csak "Jasmin Mama"-nak hívott és mindent neki tudosított. :)))

Voltunk még az állatoknál, megkóstolták a kis veteményeskertben a pirosló epreket, meglesték a nyuszikat és megetették a kecskéket is. :) Aztán rátaláltak két kis faülőkére, na azzal aztán beindult a fantáziájuk, játszottak alvósat, reggelizőset, édesek voltak. :))))

Egymás mellé is feküdtek, jó éjszakát kivántak egymásnak, "másnap" Benny főzött reggelit, mi pedig csak nevettünk rajtuk és videóztam és fotóztam, hogy elhiggyem, tényleg ilyen cuki a nagyfiam. :)))))

Sajnos egy kisebb baleset is történt, az egyik faládából, ahogy benne fetrengett Benny, belement valahogy a szemébe egy kis valami, amit végül itthon sikerült kipecáznom, de nagyon sírt Benny, a végén már attól féltem, hogy ügyeletre kell mennünk, mert nem fog kijönni. :(( Most figyelni kell, remélem, hogy reggelre nem gyullad be a helye. :(

Holnap jön Szilvi barátnőm, Benny imádja, együtt megyünk majd az oviba érte, biztos lesz majd meglepetés. :) Szombaton pedig költöztetik ki anyáék a tesómat, jövő héttől ugyanis ő is itt kezd Bécsben új életet, tehát a kényeztetéssel nem lesz gond, mindig van, aki körbeugrálja a kis szirénánkat. :))) Hétvégén Oma és Opa is "megkapják", mert délutános leszek mindkét nap, már nekik is nagyon hiányzik, most majdnem két hétig nem látták. Tehát rossz dolga nincs a kis haramiának. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése