2012. május 5., szombat

Tombol a dackorszak!

Remélem, hogy ennél már csak jobb lesz, mert már most elég hosszú tud lenni egy-egy délutánunk Bennyvel.

A jelenlegi helyzet az, hogy bármit kérünk töle, annak az ellentétét csinálja. Ha pedig valami nem tetszik neki, akkor "fúj" ránk, olyan, mintha köpködni akarna, csak odáig még nem fejlesztette ezt a tudományát, hogy nyál is jöjjön a szájából, így is elég ez....

A liftben is lépcsöházlakóknak ezt csinálja, elég ciki néha, föleg mikor tök kedvesen köszöntik öt a nénik , bácsik... :( Elmagyarázzuk neki, hogy ezt nem szép dolog csinálni, próbáltam már ignorálni is, de egyenlöre még tetszik neki, így nem akar leszokni erröl a hülye szokásáról.

Tegnap már mindennel baja volt, hol nem akart lemenni, hogy nem gyalog akart lemenni, hanem bringával, de felöltözni már nem akart, üvöltött, toporzékolt, végül végre lejutottunk, akkor a boltban is baja volt, még a kedvenc magyar eladócsajszi barátnöjével is undok volt, elöször ovális zsemlét akart enni, utána az mégsem volt jó, de azért megette.

Hazaérve elkotyogtam kb. 4 óra után, hogy jönnek a Mamiék hétvégére, na onnantól nem volt megállás... fél percenként azt kérdezgette, hogy "hol lehet a Mami, Papi?".... elöször még válaszolgattam, de egy óra múlva már igen idegesítö volt, föleg úgy, hogy mindezt magas, vinnyogó hangon kérdezgette, könnyek nélküli hisztizéssel... Közben próbáltam játszani vele, de azon is felhúzta magát, semmi nem volt jó. Aztán vacsoráztunk, elöször vajas zsemlét kért, utána reklamált, hogy vajas a zsemle... végül én ettem meg a vacsoráját.

Fél 6-kor, mikor már meg sem hallottam a nyafogó kérdéseit, odajött, megbökdöste a kezemet, ránéztem, erre ö így szólt hozzám németül: "anya, Benny hat eine kurze Frage." (Anya, Bennynek egy rövid kérdése van) ránéztem kérdön, erre ö magyarul: "mikor jön a mami, papi?" :))))))) ááááá...... kész voltam, ezt már nehezen birtam ki röhögés nélkül. Persze ezt látta, és egyböl tudta, hogy ez vicces, így onnantól már mindig így kérdezgetett.... ennyire még nem vártam a szüleimet, mint most. :)))))

6 után nem sokkal megérkeztek, reménykedtem, hogy majd Benny lehiggad, de nem jött be a számításom, a müsor folytatódott Mamival és Papival is.... ök is csak néztek, hogy semmi nem volt jó tegnap Bennynek.

Végül este kicsit megbeszéltük a napot, hogy a hiszti nem segít, inkább próbálja elmondani, hogy mi bántja, akkor nem leszünk szomorúak, de hogy megértette e, fogalmam sincs... sok reményt nem füzök hozzá. :(

Ma reggel viszont tisztára fel volt dobva, ugyanis megvettük az ifjúsági ágyat neki, Papival összeszereltük reggel, nagyon tetszett neki. :) Már igazi nagyfiús ágya van, majd lefotózom azt is. :) A kiságyat elviszik anyáék haza, kicserélik az ottanit erre, mert ennek jobban le lehet venni az oldalrácsát, egy darabig még simán jó lesz ez ott náluk, ha pár napot ott töltünk.

Holnap majd Omával és Opával tölti a napot, mert én dolgozok, kiváncsi leszek, hogy velük hogy viselkedik. Elég nehéz most vele, de tudom, hogy következetesnek kell lennünk, különben hamar átlát a szitán. Néha nagyon nehéz, de igyekszünk kitartani...

De azért azt is el kell mondanom, hogy mikor viszont már alszik és nyugi van, akkor olyan cuki, hogy minden bosszúságot elfelejtek. :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése