2012. szeptember 3., hétfő

Nyaraltunk

Voltak érdekes alvási poziciói Szigligeten :))))

Szigligeten jártunk. :)

Nincs nyár Szigliget nélkül, ezt már Benny is lassan megtanulja. :) Számolta a napokat vissza, hogy mikor indulunk végre a Balatonra. Igaz, a fogalmakkal még nem nagyon volt tisztában, de aranyos volt, ahogy várta a kalandot. :))

Egyből birtokba vette a házat, a szobáját, jött - ment és kereste a "balatont". :))) délután beugrottunk Tapolcára bevásárolni, este pedig a kikötőben vacsoráztunk, ahol egyből megismerte Marcsit, a tulajdonost és emlékezett a kismotorokra, csúszdára, amik a nagy füves parkban vártak rá. :) Mi pedig kényelmesen megvacsoráztunk és nyugiban üldögéltünk a gyönyörű Balaton parton.

Az első kb. három nap picit nehéz volt vele, mindenkinek új volt, hogy non - stop hármasban vagyunk, össze kellett újra csiszolódnunk. Benny próbálgatta a határait, volt tescoban földön fetrengés vagy a Vár kávézóban üvöltés is. :)))) de aztán betörtük egymást és a nyaralás hátralévő ideje már aránylag zökkenőmentesen telt. :)

Strandolni általában délután mentünk, alvás után , délelőtt a környéken nézelődtünk, voltunk Keszthelyen, Badacsonyban, Edericsen az Afrika múzeumban, megnéztük a szigligeti és a sümegi várat is és Tapolcán is csónakáztunk a tavas barlangban. :) Béreltünk bringákat, így több helyre azzal jutottunk el, Badacsonyba pl. áttekertünk és kirándulóhajóval mentünk vissza Szigligetre. Jó muri volt! :))))

Nagyon jó étvágya volt végig, általában én feleztem vele mindig egy adag kaját, de többször volt olyan, hogy a kikötőben megrendelte Marcsitól magának a palacsintát, miután ügyesen evett. :))) Mindenki odáig volt érte. :) Kis kiváncsi fáncsi volt, legszívesebben a Marcsi popójában lett volna, de mikor felmentünk a vár kávézóba nyugiban meginni egy kávét, ott is egyből a felszolgálólányokra akaszkodott, egyszer csak azt vettük észre, hogy a fiúnk vigyorgó fejét látjuk a fagyispult belsejénél. :) Ő is bement fagyit adni a felszolgálólánnyal. :D :D

Voltunk vitorlásozni is, az nagyon bejött Bennynek, emlékezett már tavalyról is rá, hogy ő volt a kapitány a nagybátyám, "Józsi" hajóján. :)))) Idén sem maradhatott ki a programból, megint volt miről mesélnie aztán itthon. :)

Nagyon jó napokat töltöttünk megint Szigligeten, fájó szívvel indultunk haza, de jövőre megint megyünk és folytatás következik. :))))