2011. augusztus 10., szerda

Bringakirály

 Végre tegnap ki tudtuk próbálni, hogy mit szól Benny a bringázáshoz és nagyon szuper volt minden!!!


Attól eltekintve, hogy kb. 45 perc után már igyekeznünk kellett visszafelé, mert jött a vihar, de sebaj, a lényeg, hogy bringáztunk.


Már volt róla szó, hogy egyszer kipróbálunk valahol egy gyereküléses bicajt, de valahogy mindig volt más program, így tolódott a túránk, és mivel a régi bicajomat is eladtam, körülményes volt a bérlés stb... de tegnap összeszedtük magunkat, mivel jó időnek indult, P előre ment bicajjal, mi pedig autóval mentünk a donauinselre (Duna sziget), hogy majd ott bérelünk nekem egy bicajt gyereküléssel. Benny nagyon izgatott volt, az ebéd utáni alvás után is mikor mondtam neki, hogy milyen kalandra készülünk, rekord sebességgel pattant ki az ágyból, hogy megyünk bringázni. :))))


Jött kézen fogva velem a kölcsönzőig, és bár kicsit benéztük a térképen a távolságot, azért sikerült megtalálnunk a helyet is egy nagyobb séta után. :))) Benny izgatottan figyelte az eseményeket, simán hagyta, hogy ráadjuk a bukósisakot, olyan cuki nagyfiús volt már. :)))))


Aztán az egyik ott dolgozó pasi beállította a bicajt nekem, beleraktuk Bennyt az ülésbe, bekötözte stb... azt is hagyta egy szó nélkül, csak figyelt csendben. :)))) na, aztán indultunk, az elején még fura volt nekem a nagy súly, de aztán egyre jobban ráéreztem én is, és tök jót tekertünk, Benny pedig kommentálta a dolgokat, amiket látott (víz, néni, bácsi, bringa, apa, kuka, baba stb... :D )


Sajnos az idő elromlott elég hamar, így a végén már kemény ellenszélben és csepegő esőben tekertünk, de a lényeg, hogy Bennynek bejött a bicajozás, úgyhogy Szigligeten is tuti, hogy fogunk majd bérelni bicajokat, ezt már megbeszéltük P-vel, tavaly láttunk is egy háznál kölcsönzőt. Csak holnap még elmegyünk Bennynek venni egy bukósisakot, hogy legyen sajátja, mert nem igazán szeretem, ha mások után ráadnak egy használtat.... úgyhogy megvesszük a kabáthoz a gombot először, lesz bukósisakja, aztán talán hamarosna nekem is bicajom és neki is bicajülése, hogy itthon is tudjunk minél többet tekerni. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése