2010. május 23., vasárnap

13 hónapos Nagyfiú!

 Tegnap annyira a videó feltöltésével voltam elfoglalva, hogy a legfontosabbat elfelejtettem:


Benny tegnap volt 13 hónapos!!!!!



Szerdán fodrásznál jártunk, mert már nagyon hosszú volt a göndör haja és mivel elég izzadós, így jobbnak láttuk, ha újra rövidebb lesz a haja. Szerintem nagyon cuki lett így (is). :))))


Egyébként már nagyon nagyfiú, néha csak nézem csendben és azon gondolkozok, hogy hol van a kisbabám??? :))) mert ez a kisfiú már jön-megy, dobol, fésülködik, magyaráz, huncutkodik, rosszalkodik, egyre többet eljátszik egy-egy játékkal és napról napra okosabb, értelmesebb lesz. :)))


Már érti, ha mondom neki, hogy hozza oda nekem a játékpókot, az autót vagy a kutyáját, érti, ha kérdezem valamire, hogy "hol van?", ő pedig elkezd körbe-körbe nézelődni, hogy vajon hol lehet, amit anya keres? :))))


Németül is kezdi érteni ezeket a dolgokat, mert ha P mond neki valamit, már általában arra is reagál, de főleg a nem szót érti mindkét nyelven, bár ilyenkor néha hallásproblémája akad, mintha nem is hallott volna semmit, továbbra is rosszalkodik. :))))


Próbálgatja egyre jobban a határait (vagy inkább a mi határainkat???), kezd hisztis és akaratos lenni. Tegnap elég nagy harcot vívtunk az ügyben, hogy ő mindenáron fel akart mászni az ikeás szopis fotelre. Én pedig minden egyes lábemelésnél rászóltam, hogy "nem, nem megy fel a Benny a székre"! Ő mindig rámnézett és újra nekilendült... ezt eljátszottuk egy darabig, ő közben sírva fakadt néha, egyből jött oda hozzám bújni (mert ilyekor tud ám bújni!!!!!! :D ) , aztán újra irány vissza a fotel... :))) a végén én nyertem, de úgy, hogy eltereltem a figyelmét játékkal. :))))


Kezd veszélyessé is válni már a sok bolondozás, mert pikk-pakk felmászik a kanapéra is, de mivel most megtanult ülő helyzetből felállni popófeltolással, így már mászni nem igen szokott. Viszont felmászik a kanapéra és még a szélén elkezdi feltolni a popóját, mert ő állni, menni akar fent... csak ez olyan mutatvány, hogy ha nem állunk ott, jó nagyot tudna zúgni az ágyról... úgyhogy figyelni kell nagyon.


Tegnap még beszereztem két gyerekzárat a fürdőbe a szekrényre és a mosogató alatti szekrényre, mert előszeretettel vizsgálgatta a takaritószereket. Mivel a nem szót ezekben az esetekben nem igen hallja meg, így léptem és gyerekzár lett a két szekrényen. Na, ma meg is volt lepődve, hogy nem tudta kinyitni őket, de majd megszokja ezt is, mint a szobájában az egyik szekrényt. :)


Ja, és a mormotáskodása máig tartott, mióta újra Bécsben vagyunk, napról napra korábban kelt, szerdán fél 9, csütörtök fél 9, péntek 8 után, tegnap 8 után, ma már negyed 8-tól magyarázott. :)))) Megnézem majd az Obiban a Dujv. barátnőm által ajánlott sötétítőt, hátha azzal kicsit sötétebbet tudunk a szobájába varázsolni. Talán az segítene.... bár végülis ezzel sincs nagy bajom, ha már fél 8 után kelünk, mert akkor az ebéd utáni alvása kb. negyed 1-fél 1-től lenne és még délután lehet kirándulni, sétálni, játszóterezni. Majd ő úgyis tudni fogja, hogy mikor lesz álmos stb...


Nemsokára jönnek P szülei, lassan két hete nem látták az unokájukat, úgyhogy lesz mit bepótolni. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése