2010. május 18., kedd

Újra Bécsben!!

 Ma sikeresen visszaérkeztünk Bécsbe, bár tegnap készültünk, de a nagy viharos szél és eső miatt nem mertem elindulni, így ráhúztunk még egy éjszakát anyáék nagy örömére. :))))


Jó volt otthon, ilyenkor mindig nehéz visszajönni, de hiányzott már P és mi is neki. Ez az élet rendje, hogy mi itt élünk és néha-néha hazalátogatunk. Nekünk még szerencsénk van, mert "csak" három óra az út, így azért havonta tiz napot otthon tudunk tölteni és anyáék is láthatják Bennyt cseperedni, nem csak kamerán. :))))


A nyafis hazaut után nagyon szép napjaink voltak, már ameddig jó idő volt, mert utána maradt a szobafogság sajnos. De Benny azt is jól viselte, csodálkoztam is. Mondjuk, otthon négyen vagyunk az ő szórakoztatására, itt pedig általában egyedül töltjük az estéket, vagy ha P szabadnapos, akkor hármasban.


Amíg jó idő volt, szinte egész nap kint voltunk, felavattuk a születésnapjára kapott homokozót, ami nagyon tetszett Bennynek, mindenhova szórta a homokot, mert az annnnnnyira vicces. :))))) Találkoztunk Zsombi babával és Panna babával is, bár Pannával most valahogy nem igazán találta meg Benny a hangot, megint nyafizott már attól is, ha Panna ránézett. :))) de utána lementünk egy nagy játszótérre a Duna partra, ott egy kicsit feloldódott a "vagány" fiam. :))))


Jókat aludt otthon, fél 10 előtt egyszer sem kelt, gondolom holnaptól vége lesz a jóvilágomnak, mert tuti 7 után már dünnyögni fog. :)))) Olyan jó volt reggelente nekem is néha kilencig is aludni, kockásra aludtam a fejemet. :)))


Ami új, hogy már harmadik napja nem issza meg az esti tápszerét, kb. a felénél felül, fogja a kupakot és tenné az üvegre. Mikor megpróbálom újra itatni, nem kell neki, nyúl a cumiért (még azzal alszik el). Érdekes.... lehet, hogy ez már a leszoktatás, elég lesz lassan a vacsora??? Viszont így kevés a folyadékbevitele, trükköznöm kell napközben majd, mert még mindig max. 2-2,5 dl teát tudok belédiktálni, ami nem valami sok. Reggelente már a nestlé junior italt adom neki tápi helyett, vaniliás izü, de ezt is eltolja egy idő után, viszont ebbe szoktam keverni utána egy pici kakaot és ugy megissza a maradékot. :))) tehát ott ki tudom trükközni reggel, de este még nem tudom, mi lesz...még jó, hogy ma vettem egy új doboz jó éjt tápit, azért remélem, hogy elfogy majd.


Aztán az is új, hogy most már teljesen önálló, jön-megy, ha lehuppan a földre, már akkor sem mászik, hanem feltolja magát állásba és irány tovább két lábon. :)))) nagyon cuki, ahogy néha szinte felugrik két lábra, szinte csak úgy repülnek a lábai felfelé. :))))) jön-megy, imád fogócskázni, bújócskázni, nagyokat kacag, ha elkap vagy mi elkapjuk.


A visszautat úgy ütemeztem, hogy az ebéd utáni alvása beleessen, igy kb. délben ebédelt és háromnegyed 1-kor indultunk. Nekem a gyomrom egy csomóban volt, ideges voltam a bolond szél miatt is és féltem, hogy Benny majd hogy birja. Az autópályára érve igyekeztem megtartani a kocsit, Benny pedig rákezdett megint a sírásra... kész voltam teljesen. Már majdnem vele sírtam, hogy nem hiszem el, hogy valamiért utál autózni és nem akar aludni, pedig kb. percenként ásítozott közben. Aztán beugrott egy mentőötlet, megálltam és kikotortam a táskákból az alvós, micimacis, plüssös morzsolgatókendőjét és a cumiját, mivel mindig ezzel alszik, legyen az éjjel vagy délután. A cumit egyből betette a szájába, a morzsolgatós kendőjét édesen elkezdte gyömöszölni, néha az arcához tette, simizte magát vele és kb. öt percen belül elaludt!!!!! Hogy ez nekem odafele nem jutott az eszembe!!!! :)) A határig végig aludt (majdnem két óra), utána pedig játszott a telefonjával, a cd lejátszójával és nézegette a könyveit. Az utolsó öt percben kezdett el kicsit nyafizni, de az sem volt vészes és meg is érkeztünk. :))) Szóval összességében jó utunk volt, a szél is csendesedett kb. Pesttől, a határig még volt kis eső, onnantól pedig 14 fok!!!


Jó újra itthon lenni, a lakásba belépve Benny egyből körbejárta a szobákat, megnézegette a játékait, mintha tegnap mentünk volna haza. :))) aranyos volt nagyon. Estére már fáradt volt azért, így kb. háromnegyed 8-kor letettem, kiváncsi vagyok, hogy meddig fog aludni... vajon visszaváltozik a kis mormotám újra kiskakassá??? :)))))



 





 

1 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy rendben hazaértetek:))Kis csalafintaság és látod és alszik is a kis Betyár:))Kivi vagyok mikor kelt ma fel:P
    Puszi

    VálaszTörlés