2010. május 25., kedd

De hol a seprü????

 Az utóbbi időben Benny rászokott arra, hogy mindent eldug. Általában meg szoktuk találni a dolgainkat, néha mondjuk csak másnap, de általában belebotlunk, bárhova is dugja el őket. Anyáéknál egyik éjjel kerestük apa régi telefonját, amit Benny megkaparintott (én azt hittem, hogy már nincs használatban, így odaadtam neki :D ) , ő pedig hordozgatta egész nap, de este apa pár telefonszámot keresett volna benne és nem találta... kerestük a nappaliban ,kerestük a lenti hálóban, nem találtuk. :))) A végén kint az étkezőben találtam meg az egyik fotelben...


Itthon is folytatódott ez a hóbort, találtam már P telefonját a krumplik között, a krumplit a játékok között, fogkrémet a tévés szekrényben alul és még sorolhatnám... :)))))


VISZONT amit nem találunk már pár napja, az a kis seprű a konyhából. :))))) A mosogató alatt vannak takarítószerek, konyharuhák, papírszemét és a normál szemetes és ezek mellett volt egy kis lapát + egy kis seprü. Ha csak kiszóródott valami, akkor azzal gyorsan összesöpörtük. Az utolsó emlékem a seprüről, hogy pár napja Benny sepregetett vele a konyhában... ma vettük volna elő, nincs a seprü.... SEHOL!!!!!! :)))) de tényleg SEHOL!!!!! már minden lehetséges helyen kerestük, de semmi... olyan jól eldughatta, hogy ihajjjj...és most ő sem tudja elmondani nekünk, hogy vajon hol a kis seprü... :)))))))

5 megjegyzés:

  1. Talàn nem kell megvàrni, amig nagy lesz és ö mondja el hovà is tette.....

    VálaszTörlés
  2. Drága Szíve:))Kis pakolós:)majd csak előkerül:)

    VálaszTörlés
  3. Majd ha már nem keresed biztos bele botlasz valahol :)

    Találtam egy ilyet: http://www.nivea.hu/imported_specials/show/16910?deeplink_path=babyblog&deeplink_id=9534
    legszívesebben egyből neveztelek volna, de aztán meggondoltam magam. Döntsd el Te, hogy szeretnéd-e. Mindenesetre én szavazok Rád!

    VálaszTörlés
  4. még mindig nincs meg a seprü... .:)))))

    Aya, köszi a bizalmat, neveztem a blogomat, június 2-től lehet rá szavazni! :))))

    VálaszTörlés
  5. Na, erre készülhetek én is? Ma a karórámat nem találtam, szokott vele játszani Bende, aztán rájöttem (hülyeanyja-kismamaagy), hogy én tettem el a táskába....
    Én is neveztem...

    VálaszTörlés