2011. március 1., kedd

Délelőtti telefonálás

 Benny egész nap dumál, dumál és dumál.... de értelmes szavakat nem igen értünk ki belőle, csak hébe-hóba. :) Mostanában az is újdonság nála, hogy telefonál.... hol papucsot szorít a füléhez, hol a játéktelefonját, de a kedvence a konyhai robotgépem tekerője. :)))) Ne kérdezzétek, hogy miért pont az, még én sem jöttem rá. :))) Mindenesetre sokszor találom a kis kütyüt a játékai között, mert oda is becsempészi. Ma a kígyóemberes bemutató után telefonálni kezdett, gondolom elmesélte az addigi napját valakinek, bár nekem nem sikerült megértenem sem a hívott fél kilétét, sem pedig azt, hogy miről is ment a beszélgetés, mindenesetre annyira nevettem rajta, hogy még a kamera is mozgott a kezemben. :))))) Imádom, ahogy "dirigál" a telefonban a magas hangján, meg tudnám zabálni. :)))))


 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=OFb4dhgMGr0&w=560&h=349]

3 megjegyzés:

  1. Hát, valami tünemény ez a kis fickó! :) Egyébként Dani azt mondta miközben néztük Bent, hogy: - Anya, ez a kisfiú hasonlít rám szerintem. Nem én vagyok véletlenül? :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Édes lehet Dani, hogy hasonlóságot fedez fel közte és Benny között. :) talán ő is be tud így bújni a szekrénybe? ;) :))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, hogy szeret telefonálni, mert így a fantáziája és a beszéde is sokat fejlődik.Nemsokára a felnőtteknek is bátran fog beszélni. Érdekes, hogy a kicsik a palacsintával milyen óvatosak!

    VálaszTörlés