2011. április 21., csütörtök

Rafinált kis vacak

 Ma azt hittem, hogy megzabálom Bennyt :)))


Este játszottak P-vel a szobában, Bennynek van egy szuper fisher price Noe bárkája játéka, ami zenél és gurul, állatokat szállít, nagyon szereti. Azt tologatta ide-oda, de kezdett bedurvulni és többször elég durván a szekrényhez vágta és közben mondta, hogy "bum, bum". P többször rászólt, olyankor néha visszavett a lendületből, de alapjában nem hagyta abba.


Egy ismételt erőteljesebb "bumm" után P már mérgesebben szólt rá, Benny megszeppent és nézett a kis boci szemeivel P-re. (én a szoba másik sarkából figyeltem, de már mosolyogtam magamban, mert nagyon cuki volt :D ). P kitartóan tartotta a szigorú arckifejezést, Benny pedig az egyre megszeppentebbet. :))) Elkezdett "terelni", magyarázni, de P még mindig kitartóan szígorúan nézett. Erre Benny felállt, az ágyról levette a plüss pingvinét és nyújtotta P-nek. Hát én ekkor már nagyon nevettem, de nem látott szerencsére. :) P még mindig tartotta magát, de már egyre nehezebben, láttam, hogy ő is nevetne.... Benny erre fogta a Pingut és odadörgölte P arcához, hogy puszit ad neki a Pingu, mert szeretiiiiii..... hát készek voltunk. :)))))) Na, itt adta fel P is és nevette el magát. :)))


Annyira rafinált már ez a kis kópé, hogy az valami hihetetlen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése