2011. június 3., péntek

Sárvári mini szabi

A héten átruccantunk két éjszakára Sárvárra és Bennyből igazi kis vizicsibe lett. :))))

Mivel P épp munkahelyet vált, így a héten lett pár szabad napja, amit nem akartunk kárba veszni és spontán megszerveztünk egy két napos sárvári kikapcsolódást.

Régen többször jártunk át kettesben, még Benny előtt, akkor mindig a fürdő épületében lévő VitalMed hotelben szálltunk meg, de most inkább egy apartmant kerestünk, ahol Benny is külön tudott pihenni. Szuper, bababarát apartmant találtam, szemben a fürdő bejáratával, készítettek be utazóágyat, ágyneműt, babakádat, etetőszéket. Az apartman nagyon tiszta volt, tényleg semmi panaszunk nem lehetett rá. Odafele bevásároltam a tescoban, Benny ebéd után egyből aludt egyet, semmi gondja nem volt az idegen hellyel, idegen ággyal, igazi mormota: mindegy hol, csak a kis megszokott alvós barátai, takarója legyen vele és máris jót alszik. :)))))

Délután pedig máris mentünk strandolni, nagyon cuki volt, ahogy nyári kalapban, napszemüvegben, szandiban, trikóban jött kézen fogva és hozta a kis vödörkéjét, lapátkáját. :))))) Neki még nem kellett fizetni a fürdőben, nekünk 2200 ft volt a napijegy, ami szerintem tűrhető, mert most már tényleg nagyon nagy területen van a fürdő, sok lehetőséggel.

Mi egyből a gyerekpancsoló környékére telepedtünk le, Benny pedig egyből startolt a vízbe. Meglepő módon egyből elemében volt, nagyon tetszett neki minden, szerencsére a víz is kellemesen meleg volt, így tényleg ott töltöttük szinte a teljes két napunkat a bébimedencékben. :))))) Ráérzett a vizicsúszda ízére is, alig lehetett elkönyörögni onnan, egy idő után a karúszót is simán eltűrte magán, jött-ment a vízben, aranyos volt nagyon. Csak úgy tudtuk kicsalni, ha kekszet vagy kaját ígértünk neki, egyébként esélyünk sem volt, annyira bejött neki a víz. :)

Első nap 31 fok volt délután, akkor többen is voltak, de nem volt nagyon zsúfolt mégsem a fürdő területe. Hihetetlen tiszta volt minden, látszik, hogy odafigyelnek minden részletre.

Este találtunk a közelben egy éttermet, ahol mi a teraszon tudtunk nyugiban vacsorázni, míg Benny a gyerekeknek külön elkerített kis részben játszott a gyereksarokban. Volt ott minden, ami szem-szájnak ingere: kisház, homokozó, fűnyíró, dömper, autók, kiskonyha darabok stb... régen vacsoráztam már ilyen nyugiban P-vel. :))))))

Benny probléma nélkül elaludt este is, mi pedig P-vel kiültünk az előtéri társalgóba. Első éjjel még én is Bennyvel egy szobában aludtam, de abból sok alvás nem lett, minden mozdulatára fent voltam, nem is értem, hogy lehet egy ágyban, szobában aludni a gyerkőccel, szerintem így nem igazán lehet kipihenni magunkat, vagy az is lehet, hogy megszokás kérdése. Benny sokat forgolódott, de aludt reggel 8-ig. :)

Reggeli után újra a strandra mentünk, már a háztól mondogatta, hogy "píz, píz (azaz víz, víz :D )", hinta, csúszda stb.. :))))) Nagyon rendesek voltak a belépőjegynél is, mert délben kijöhettünk ebédeltetni, aludni, felírták a nevünket és nem kellett délután is új jegyet venni!!!!

Szerdán már pár fokkal enyhébb volt az idő, de a nap melegen sütött, így délelőtt végig, délután kb. 5-ig strandoltunk. Szép színünk lett és Benny egyre ügyesebb volt a csúszdákon. :)

Este megint a játszósarkos étteremben kajáltunk, még utoljára kijátszhatta magát Benny. Az éjszaka csendes volt, de már én is P-vel kint, a konyha-nappaliban aludtam, így mindenki kipihentebb volt csütörtök reggelre, eltekintve P horkolásától. :)

Csütörtökön, reggeli után indultunk vissza Bécsbe, Benny ment volna aznap is strandolni, de sajna már eléggé lehűlt a levegő, így tényleg jó volt visszaindulni haza.

Szuper napok voltak, feltöltődtünk energiával, jó kis színünk lett és Benny is egy újabb élménnyel gazdagodott, ma is sokat emlegette a vízet, a csúszdát. :) Már várom a jó időt, hogy itt is mehessünk strandra, de jóóó lesz!