2010. november 14., vasárnap

Mai motorozás

A mai napot mindenképp le akarom jegyezni, mert ilyen még nem volt és remélem, hogy nem is lesz. :))))


Délelőtt P apukája elvitte Bennyt csavarogni, így én végre rendet rakhattam a gyerekszobában, elpakoltam a nyári ruhákat, a kinőtt cuccokat, a megunt játékokat stb, szóval most megint van bőven hely, jöhetnek a téli ruhák Bennynek.


Ebédnél nem sokat evett, de úgy tűnt, hogy a fogát vagy az ínyét fájlalja, úgyhogy nem is erőltettem, be is aludt hamar és jó 2,5 órát durmolt. :)))


Mivel már hamar sötétedik sajna, így csak a környéken terveztem motorozást mára. Uzsira joghurt lett volna, de nem rajongott Benny érte, úgyhogy összepakoltam magukat és lementünk, most először merészkedtem le babakocsi nélkül, hogy majd csak kismotorozunk.


Elindultunk 4-kor, nagy vagányan, hogy megkerüljük a szomszédos tavat, amit babakocsival szoktunk. Az elején még tetszett Bennynek a motorozás, jött-ment, gyorsított, lassított, a teherautóknál mindig meg kellett állnunk megnézni a kerekeiket, jóóóó lassan haladtunk. :)))) De mivel az egyik felén még egész jól ment a motor, gondoltam naivan, hogy kerüljük meg. A kisördög azért bennem volt, hogy Benny majd tuti, a legtávolabbi ponton fogja megunni és innen is látszik, milyen jól ismerem őt, valóban így történt. Egyre lassabban haladtunk, egyre többször szállt le a motorjáról, próbálta hozni vagy épp ott hagyni valahol, és persze sötétedett is egyre jobban.


Mikor már szinte sötét lett, Bennynek elege lett, akkor tartottunk a tó másik oldalán, kb. a háztömbünkkel egy vonalban. :)))) probáltam sétára csalogatni, de kb. úgy zajlott, hogy jött három lépést előre és négyet vissza.... még akkor is ki akartam tartani, hogy ha este 7-re érünk haza, akkor addigra, de akkor is hazasétálunk... aztán már olyan szinten sötét lett (5 órakor!!!!!!!!!!!!!!), hogy a végén fogtam és felvettem magamhoz a "cseppnyi" gyerekemet a maga kis 15 vagy mennyi kilójával, másik kezemben a motor és így jöttünk haza.... szuper volt, el lehet képzelni....


Nekem totál úgy tűnt, hogy Benny attól pánikolt be, hogy ránksötétedett, mert onnantól kezdve lett egyre nyafkább, hogy szürkült befele... fura volt és tanulságos, mégpedig azért, mert tuti, hogy még egyszer nem megyek babakocsi nélkül motorozni Bennyvel.... :/ Még most is picit remeg a kezem, bicepsz gyakorlat mára letudva. :)))


Itthon pedig bepótolta az ebédet és az uzsit, mert megette az ebéd maradékát, kölesgolyókat ropogtatott és még apró kekszeket is evett. Érdekes egy nap volt, jól elfáradtam. :)))))


Holnap jön P anyukája délelőtt, mi pedig megyünk Parndorfba, ott majd kikapcsolódok remélem. :)))


A tegnapi napunk viszont szuper volt, P szabadnapos volt és délelőtt családi napot tartottunk, ahogy felkelt Benny, öltöztünk és el is indultunk a Praterbe sétálni. Meglepődve láttuk, hogy még nyitva voltak a játékok, és elég sok sétálgató emberke is volt. Átmentünk a zöldes részre, ott játszótereztünk, egy kicsit mondjuk idegesítő volt, hogy megint 20 fok volt, és így le-fel öltöztettük-vetkőztettük Bennyt, sosem tudtuk, hogy mit adjuk rá, nehogy megfázzon. Benny jött-ment, aranyos volt, minden gesztenyének nagyon megörült, ha talált egyet - egyet, szóval jó kis délelőtt volt. Délután csak a környéken maradtunk, már az idő sem volt olyan szép, mint délelőtt, szóval örültünk, hogy délelőtt kimozdultunk picit. :)))



1 megjegyzés:

  1. A korai sötétedést mi sem nagyon szeretjük, de azért vannak ilyenkor is programjaink (pl. úszás, vagy néha elhúzódik a levegőzés és már sötétben jövünk haza), pont amiatt, hogy ne féljen a sötétben. Tudom, nem ettől fog félni, vagy nem, de sajnos mi néha nem jutunk le délelőtt az udvarra.
    Az öltözés itt is káosz, ilyenkor még dögmeleg van (kb. 20 fok no és a szúnyogokról ne is beszéljünk), de ahogy sötétedik, már lehet is elővenni a kabátot, szóval mint egy málhás szamár, úgy nézek én is ki. És sajnos nálunk is előfordul, hogy urasága nem akar gyalgolni, mert az fárasztja.... pedig a kisboltba már nem babakocsival indulunk el, hanem gyalogosan (a motort még nem nagyon hajtja, csak le-fel ül rá, bár van egy bébitaxija is, na az jobban bejön).
    A foghoz gratulálok (mi megálltunk 8-nál), a nyűgösséghez meg kitartást (viszont tök nyűgös éjszakáink vannak mostanában, szóval, lehet, hogy mégis fog van a dologban?).
    Ja és már Bogyó mondogatja, hogy Ben (akár még Benny is lehet, meg ugye Bende), meg szokta nézni a képeket (videókat), kíváncsi szemmel követi ő is a mindennapjaitokat!
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés