2010. november 29., hétfő

Első hó

 Tavaly még nem igazán fogta fel Benny a telet, a havat, így idén kiváncsian vártuk, hogy vajon majd mit szól az első hóhoz, hideghez stb....


Eddig nem volt annyira nagyon hideg, de nem igazán szereti, ha be van öltöztetve, ezt már észrevettük. Ha sétálni mentünk, elég volt a harisnya és egy vastagabb farmer, a sígatyát-overállt még nem tartottuk szükségesnek....


Egészen mostanáig, ugyanis vasárnap délután Bécsbe is ideért a havazás és reggelre eléggé meg is maradt. Én személy szerint utálom a havat ,a telet, el tudnám viselni, ha kimaradna ez az évszak az évből, de hát nem kívánságműsor ugye.... Míg Tirolban dolgoztam, szerettem a havat, a fehér tájat,de ott teljesen más, mert nem kezd el már másnap olvadni és nem lesz nyakig érő latyak, sár minden sarkon.


Na, itt mára már az lett, a babakocsit alig lehetett tolni a latyakban (mert a fél városrészt nem is takarították el, ami itt azért ritka...), mindenhol állt a víz és a koszos hó, de nekünk menni kellett postára és bevásárolni, így Bennyre ráadtuk idén először az overállt és a síkabátot és a csizmáját. Úgy nézett ki bennük, mint egy ürhajós, totyogott, mint egy pingvin. :)))


lent már eleve a hideggel baja volt, egyből mutatta a kezeit, hogy adjuk rá a kesztyűt. :)))) hazafelé pedig kivettük kicsit a babakocsiból, hogy sétálgasson, de minden sarkon meg kellett állnunk, mert nyöszörögni kezdett, ha havas lett a cipője, nem értette, hogy az mi. :))) mutattuk neki, hogy nem kell tőle félni, az jó dolog (átvertem szegénykémet, mert ugye én utálom, de jópofit vágtam hozzá. :D ) , de nem tudtuk meggyőzni, nem lettek barátok a hóval.


Így P-nek utána már nevetve mondtam, hogy úgy látom, végre már belőlem is visszaköszön valami a kicsi fiúnknál, ugyanis az anyukája sem szereti a telet, a hideget és a havat.... :)))) Viszont abban is megegyeztün P-vel, hogy ő megy majd szánkózni a fiával, ha esetleg érdekelni fogja a tél, mert én inkább bevállalom majd a gyurmázást és festegetést itthon, a jó meleg lakásban vele. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése