2010. november 8., hétfő

Nagyszülők

 Azt eddig is tudtam, hogy azért nagy szerencsénk van, hogy P szülei itt laknak tőlünk tíz percre, de tegnap még jobban áldottam ezt a helyzetet, ugyanis brutális migrénnel ébredtem. P persze egész napos volt, 9kor mennie kellett dolgozni, úgyhogy rögtön hívta a szüleit, hogy tudnának e Bennyre vigyázni délelőtt.

Nem telt bele tíz perc, itt is volt az apukája, így 9-kor először Benny és az Opa, aztán P is elhúztak, én pedig gyógyszert vettem be és visszafeküdtem pihenni. Délig nagypapázott Benny, állitolag voltak az 1. kerületben, bementek a Stephansdomba, átsétáltak a Stadtgartenbe, ott játszótereztek és utána szépen hazametróztak. Benny jól elvolt, szereti az opát nagyon, így miután megette az ebédjét, már ment is aludni és jó fél 4-ig durmolt. A délutánt már aránylag kihúztuk, a fejfájásom is tompult, de azért tegnap nézhette Thomas a gőzmozdony dvd-it, így nekem is picit még nyugodt estém volt.

Azt nagyon sajnálom, hogy anyáék nem laknak itt, de a semminél azért jobb az, hogy 2,5 óra alatt otthon tudunk lenni, ha akarunk, így annyira nem kell nélkülöznünk őket és ők is ki szoktak ugrani néha. Ennél messzebbre tuti, hogy nem költöznék el, mert szeretném majd azt, hogy Bennynek mindkét nagyszüleivel jó és állandó kapcsolata legyen. 

Éppen ezért tartom fontosnak azt is, hogy P szüleivel is jo kapcsolat alakuljon ki és eddig is igyekeztem elfoglaltságot találni minimum heti egyszer, hogy vigyázni tudjanak az unokájukra, most pedig dolgozok heti egyszer, néha kétszer, így már nekik is kötelező programjuk van csütörtökönként, mert ők a bébiszitterek. :))) Viszont ez a tegnapi nap is életmentő volt, este még fel is hivtak, hogy ha ilyen van, egyből hívjam őket és jönnek.... tudom, hogy sokaknak nincs ilyen szerencséje, hogy nagyszülők, rokonok a közelben lennének, én tényleg csak összerakom a két kezem, és örülök annak, ahogy nálunk van!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon rendes kis anyuka vagy, mert Bennynek jó, hogy a nagyszülők is ott vannak. Rengeteg mindent megtanulhat tőlük, de ettől még fontosabb, hogy szeretetet kap.

    VálaszTörlés
  2. Hát néha én is áldanám, hogy közelebb lakjunk a rokonsághoz, mert nekem sajnos nincs segítségem... vihetem mindig magammal, vagy csak Csongira számíthatok! És néha macerás az egész, de hát ez van, biztos vannak így mások is...

    VálaszTörlés