2011. január 17., hétfő

Első nagy betegség

 Eddig szerencsére apró megfázáson kívül nem igen volt beteg Benny, de ez az enyhe időjárás a múlt héten őt sem kímélte meg és a virusok őt is megtámadták sajnos. :(((


Hétvégén kezdődött, hogy szombaton lázas lett, de semmi más tünet nem volt, így akár a leghátsó fogaira is tippelhettem, adtam neki lázcsillapítót éjjelre és nyugodtan is aludt másnap reggelig. Vasárnap reggel is lázasan ébredt, akkor még csak hőemelkése volt, de az orra egyre jobban folyt és köhögött is egyre többet. Egy volt osztálytársamhoz mentünk volna babalátogatóba, de inkább lemondtam, nehogy a pici elkapja Bennytől. A kedve egész jó volt, huncutkodott, játszott sokat, de már egyre többet folyt az orra és köhécselt is sokat.


Délutánra, estére megint felszökött a láza 38 fok fölé és már egyre többet sírdogált, köhögött és este, fürdés előtt olyan köhögés jött rá, hogy a végén még hányt is, nagyon megijedt, úgy sajnáltam szegénykémet. :((( Megfürdettem, szépen megitta a jóéjt flaskáját és szerencsére nyugodtan aludt reggelig.


Ma már nagyon csúnyán köhögött, sípolva és olyankor nagyon sírt is, szerintem fájhat is neki, az orra egyfolytában folyik, egy-egy tüsszentésnél durván jön ki belőle a cucc, viszont az orrszívó-porszívóval keveset tudok kiszívni neki a nagy harc árán, de próbálkozok. 2-től rendelt a dokinénink, egyfolytában hívogattam őket és szerencsére amióta egy új aszisztens van, fel is veszi a telefont és mivel ismerik az anyósomat, így engem egyből megismer már telefonban és mehettünk is ma 4-re, hogy megvizsgálja a dokinéni Bennyt. A diagnózis: kezdődő bal fülgyulladás és hörgőgyulladás, kapott életében először antibiotikumot, amit három napig kell adnom neki és a köhögésre kúpot és a lázra a nuroflexet (otthon nurofen). Szobafogság, míg lázas és csak az első láznélküli nap után 24 órával vihetem majd le, ez a parancs. Benny jól viselte a vizsgálatot, a végén megmutatta, hogy hol a haja, orra, szeme, nyelve, pocakja, a dokinéni el volt tőle ájulva. :))))


Az antibigyó beadása kicsit nehezen ment, de majd holnap már ügyesebb leszek és szerdán kell az utolsót beadni. Remélem, hogy hat majd minden, amit kapott, mert nagyon rossz nézni, hogy mennyire kis gyámoltalan, elesett szegénykém. :((( alig akar enni, a kölesgolyó és a kedvenc kiflije csúszott ma le neki, inni is nehezen tud, de itatom, amennyire tudom, nehogy kiszáradjon. A kedve még aránylag jó, de estére már nagyon bágyadt lett, megint 38 volt a láza... tettem be neki kis tálkába forró vizben diapulmon cseppeket, mert azt is mondta a dokinéni, hogy párásítsuk a szobáját, mert a száraz levegő sem tesz jót most neki. Már két napja diapulmont párologtatok nála, azt mondta a dokinő is, hogy az úgy tökéletes.


Úgyhogy nem valami jól kezdődött ez a hetünk és ezt még tetézte, hogy P ma észrevette, hogy kilopták a bringáját a pincénkből, egyszerűen levágták a lakatot és vitték a drága bringát. Szegény nagyon kivolt, de szerencsére van biztosításunk, ami elvileg fizet majd rá valamit. De bosszantó tudni, hogy idegenek mászkálnak a lépcsőházban és akár mi is szembejöhettünk volna velük, mikor épp lopták a saját tulajdonunkat.... :((( Mivel Bécsben nem igen volt ezen a példányon kívül ugyanilyen bringa, így felteszem ide is a képet, hátha látná valaki. (mondjuk nem hisszük, hogy meglesz, mindenki azt mondja, hogy már valami kamionon úton lehet Lengyelországba, Ukrajnába, Magyarországra stb... keleti országokba....)



Remélem, hogy a hét második fele már jobban alakul, most igyekszek én tartani a frontot, bár nekem is kapar a torkom, de nyomom a vitamint ezerrel, nehogy engem is ledöntsön valami hülye vírus. :(((

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást Bennynek, meg neked is! Mi is küzdünk az orrfolyással, én még a torokfájással is, de bízom benne, hogy ennél több nem lesz....

    VálaszTörlés
  2. Mielőbbi gyógyulást kívánok! Te meg szedd a vitamint, nehogy lebetegedj!
    A bringa meg nagyon cool volt. Kár, hogy ellopták:(

    VálaszTörlés
  3. Remélem mostanra teljesen láztalan Beni és újra vidáman vizsgálja
    a csatornafeseleket!

    VálaszTörlés