2011. január 21., péntek

jó hírek

 Szerencsére Benny már tegnap óta láztalan, a kedve újra a régi, sőőőt, kis akarnok lett az elmúlt pár napban, de majd ezen is változtatunk nemsokára. :)))


Az antibiotikumot három napig kellett adnom, de eléggé harcolnunk kellett egymással, de én nyertem. ;) :) A köhögés elleni kúp is egész jól segített, mindig délelőtt adtam egyet és este, alvás előtt. Még egy darab van, holnap majd a DM-ben nézek hustagil szirupot, amit Réka barátnőm ajánlott, az állítólag nagyon jó a köhögésre még.


Ma már picit kimentünk a levegőre, kerülőúton elmentünk a boltba, bevásároltunk és ismét egy hosszabb úton hazasétáltunk. Elsőre ennyi elég volt, majd szépen, fokozatosan szoktatom Bennyt vissza a friss levegőre, mert újra 0 fokok vannak kint.


Tegnap P szülei vigyáztak rá délután, mert nekem dolgoznom kellett, de állítólag nagyon jól elvolt (érdekes, hogy náluk nem harcol a tévéért és a kisvakond dvd-ért...), megevett három sajtos szendvicset, de még evett volna, ha adnak neki többet. :))) Tiszta bélpoklos lett mostanában, biztos valami növekedési ugrást él meg éppen, mert egész nap enne. :)))


Aminek viszont örülök, hogy nem csak kölesgolyót, tejszeletet enne, hanem ha pucolok és szeletelek fel neki almát, akkor azt is jóízűen eszi, sőt , néha még egyet kell neki felvágnom, mert egy alma nem is elég. :)


Sajnos most én betegedtem le, így nagyon félek, nehogy Benny újra visszaessen, próbálok odafigyelni, hogy ne köhögjek, tüsszögjek a közelében, nem puszizkodunk annyit stb.... Jövő pénteken készülnénk haza, mert az utána lévő héten nem kell mennem dolgozni, így ki akarnám használni, hogy megint tíz napot otthon tudnánk tölteni, így most ez az első cél, hogy jövő péntekre mindketten újra egészségesek legyünk.


Úgyhogy hajrá vitamin, huss huss betegség!!!!

1 megjegyzés:

  1. Jobbulást nektek! :) Gyógyuljatok meg minél hamarabb. :) Gyógypuszikat elküldtük! :)

    VálaszTörlés