2011. február 11., péntek

Mert ilyen is van.... :(

 Ez a bejegyzés nem lesz vidám, de kikívánkozik belölem, különben felrobbanok.....


Most éppen dolgozok, délutános vagyok a hotelben. Már amikor jöttem, az ajtó elött felfigyeltem egy "anyukára", aki taxival érkezett, egy babakocsi volt vele, benne egy baba, anyuka épp a taxissal diskurált, meg is jegyeztem, hogy micsoda káosz család lehet, mert a babakocsira minden lehetséges cucc fel volt aggatva, szatyrok, esövédö, iszonyatosan nézett ki minden, csupa kosz stb.... bejöttem dolgozni, erre mikor átöltözve lejöttem, szembe találtam magam "anyukával", aki épp a kollégámat boldogította.


A kollégám mondta neki, hogy van szabad szobánk, elkérte az útlevelét, de mikor fizetni kellett volna, a kártyája nem müködött. Ìgy nem adtunk neki szobakulcsot, mondván, majd ha fizet. Persze, nem gond, mondta "anyuka", elmegy a bankba pénzért.... addig pakolt ki-be mindent, a gyerek a földön csúszott-mászott, anyuka pedig össze-vissza magyarázott itt nekünk. Olyan összefüggéstelenül, hogy már mérgesen néztem a kollégámra, hogy miért mondta, hogy van szobánk... állitólag neki nem tünt fel semmi az "anyukán"....


Nos ami azóta történt:


"Anyuka", utlevele szerint 21 éves, szerintem drogos és agyilag sérült is, a körmei olyan lilák, hogy rossz ránézni, abban sem vagyok biztos, hogy tudja, hol van pontosan, bár vannak olyan dolgok, amit pedig olyan pontossággal sorol, hogy meglepö. Allitolag ma reggelig egy másik hotelben voltak, és mivel legalább tizenötször mondta a hotel nevét, hát én felhivtam ott, hogy mit mondanak roluk. A recepciós csaj azt mondta, hogy nála jelentkezett be a lány a babával, ott fizetett mindent, de valami szerinte sem stimmel, délelött a rendörség kereste "anyukát", aki addigra már kijelentkezett.... én is felhivtam ezek után a rendörséget, de ott, utánanézve a rendszerben, semmit nem találtak róla, annyit tanácsoltak, hogy mig nem fizet elöre, addig ne engedjük be a szobába. (ezt amúgy is így tettem volna)


Nemrég visszajött megint a babával, megint össze-vissza beszélt, pakolgatott ide-oda, most itt hagyott egy óriás szatyrot ezer cuccal (fele szemét szerintem) és elment...a kb. egy éves babával!!! a Baba állitolag nem aludt ma még, a kabátját itt hagyta, délután simán egy pulcsiban, gatyában, cipö nélkül vitte el, babakocsi nélkül... most betakarta, de pelenkát nem cserélt, csak megkérdezte, hogy hol tudna, de aztán mégsem.... komolyan mondom, a sírás kerülget még azóta is. Pago gyümölcslével itatta a gyereket, de úgy, hogy az egy literes üveget a gyerek kezébe adta, mig ö összeköhögte a nyilvános wc-nket... a gyerek már tiszta nyügös volt, sirt nagyon, szerintem éhes is lehet, mert tuti, hogy nem igen kapott ma enni. Ja de, egy nyalokát kapott, amit láttam, mikor odaadta!!!!!!!!


Most, hogy már én is anyuka vagyok, az ilyen anyukák nagyon ki tudnak borítani, mert látom, hogy ennek a pici babának nagyon behatárolt jövöje lehet/lesz és összeteszem a két kezem, hogy Bennynek mindent meg tudunk adni, szeretö családja van, odafigyelünk rá, tudjuk egészségesen táplálni, nevelni, meg tudjuk neki adni a megfelelö orvosi ellátást, a kiszámítható napirendet, a szeretetet, az odafigyelést stb.... mert az a kis csöppség nem tehet arról, hogy rossz helyre született, de mást érdemelne. :((((


De van jogom beleszólni, rendört hívni, rendezkedni??? Akkor van, ha nem fizet a lány, de addig???? Kemény dió ez, de nagyon bánt. Sajnálom azt a pici babát, és ilyenkor eszembe jutnak a szalagcímek is az újságokból, mint pl. az a pici baba, akinek az anyukája kéregetett. :((((


Remélem, hogy az éjszaka nyugis lesz és igaz, hogy ez föleg Benny blogja, de ez kikívánkozott belölem, mert ilyenkor tényleg annak vagyok hálás, hogy mi szeretjük egymást és ezt adjuk tovább a kicsikénknek is és nagyon sajnálom, hogy sok gyerek ezt nem élheti át. :((((

3 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy megrázott ez a dolog, mert én is nagyon nehezen viselem el és napokig azon aggódom, amikor kisgyerekekkel történnek hasonló rossz dolgok. Ezért is jó olvasni a Ti blogotokat, mert ettől felmelegszik az ember szíve és nem megdermed!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos a történet azzal folytatódott, hogy a lánynak éjszaka sem lett pénze és hajnal fél 6-kor távozott minden cuccával és a kislánnyal, ki tudja, hogy hova... :((((

    Köszönöm, hogy olvasol minket, nagyon remélem, hogy sosem kell rossz dologról írnom majd ebben a blogban rólunk!!! Vigyázzatok Magatokra!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom a szomorú folytatást! Remélem, hogy a kislány jövője a papírforma szerint alakul. Mert ugye ilyenkor két dolog szokott történni. Az egyik, hogy ezt fogadja el életútnak és csak csúszik-csúszik lefelé szegényke. A másik, hogy megfogadja, hogy nem akar így élni és foggal-körömmel harcolva de kikerül ebből a helyzetből. Na, én ezt a második utat kívánom neki!!!!!!!!

    VálaszTörlés