2011. február 8., kedd

ùjra itthon

 Tegnap visszajöttünk Bécsbe, megint gyorsan elszaladt a tiz nap anyáéknál, Benny már jól belejött a kényeztetésbe. :))))


Aranyos volt, mert megint ebéd után indultunk és ö ebéd után már megszokta, hogy megy aludni, mindenkinek ad puszit, mondja, hogy "pápá", és irány fel a lépcsön.... most pedig csodálkozott, hogy nem vittem fel egyböl, hanem a nagyiék bezsebelték a puszikat és maradtunk lent, öltözködtem, késöbb a nagyi átöltöztette öt is és indultunk az autóval.... magához ölelte az alvós maciját és kb. fél óra alatt elaltatta magát az autósülésében is, jó egy órát durmolt, de utána is nyugisan nézelödött hazáig, itthon meg is dícsértem, hogy ügyesen kibírta az utat. :))))


Itthon aztán volt nagy öröm apának és az itteni játékainak, jött-ment, mindennel játszani akart. :)))) még átugrottak P szüleihez is egy picit a fiúk, ott is volt nagy öröm, aztán este hamar be is ájult a kiságyban és reggel fél 9-ig aludt. :)))


Ma délután már a nagyszülökkel van, mert nekem dolgoznom kell, de az elöbb hivtam öket és minden rendben van, három órát csavarogtak ebben a gyönyörü, tavaszi idöben és el vannak ájulva P szülei, hogy mennyire beindult a beszélökéje Bennynek, mert mindent próbál utánuk mondani. :))) Hát igen, alakul ez is.... és ami a legjobb, hogy két nyelven. :))))


Most nem kell sokáig nélkülözniük anyáéknak sem a kisunokát, mert a terv az, hogy jövö hétvégén hazamegyünk hármasban, P szabin lesz és mivel már egy jó ideje ö nem volt Magyarországon, szeretne egy hétvégét otthon tölteni, én pedig nem vagyok ellene. ;) :) ùgyhogy jövö pénteken megint megyünk hétföig vagy keddig, majd meglátjuk még.


Addig maradnak az itteni nagyszülös délutánok, csütörtökön végre Gabi barátnömmel és Stella lányával találkozunk, hétvégén pedig meglátjuk, hogy milyen idö lesz, akkor is jó lenne valami kinti programot találni.


Bár azt megfogadtam most otthon, hogy megpróbálunk Bennyvel többször eljárni fürdeni is, mert mikor anyával és Pannával, Robertával voltunk, akkor Benny elöször nyafogott a vizben, de szépen, lassan felengedett és egyre jobban pancsolt, a végén pedig alig akart kijönni a vizböl, szóval többet kellene eljárnunk pancsolni... márciustól már nem jövök dolgozni, akkor mindenképp rendszer lesz belöle remélhetöleg, hogy nyárra már ne legyen neki idegen a lubickolás. :))))

2 megjegyzés:

  1. Biztosan alig várják a nagyik, hogy játszhassanak a kisunokával! A lubickolás jó, de a vírusokra figyelni kell! Most itthon a kicsik lesznek elsősorban betegek.

    VálaszTörlés
  2. Bizony most elég influenzás időszak van, vigyázzatok magatokra! Sok puszit küldünk! :)

    VálaszTörlés