2011. február 2., szerda

Középpontban: Ben bébi :)

 Pénteken délután hazajöttünk anyáékhoz, szerencsére már Benny is rendbe jött a betegsége után, már csak én voltam náthás, de már én is javulok. Jó utunk volt, Benny a határtól hazáig aludt, így nem kellett beüzemelni a dvd lejátszót most.


Azóta pedig élvezi a kiskirályi életét, mindenki az óhaját, kívánságát lesi, őt kényeztetik, egész nap játék, bolondozás van. Sajnos még mindig nagyon hideg van kint, így annyira sok időt nem vagyunk a kertben, de bent is feltalálja magát. Jön-megy, dumál, pakol, kacag, játszik, stb....


Már nagyon várták a nagyiék, Tante Beja, dédi is, ő pedig mintha érezné, osztogatja a puszikat (illetve odatartja az arcát, hogy lehet neki puszit adni :D ), odabújik mindenkihez néha, nagyon aranyos. :))))


Tegnap meglátogattuk Roberta barátnőmet, akinek a kislánya, Panna 5 nappal idősebb Bennynél és már kiskoruk óta ismerik egymást a gyerkőcök, bár Benny elég visszafogott a gyerekek társaságában, de tegnap Panna oviban volt, így a kis gézengúzunk egyből totál másabb volt, mint mikor Panna is otthon van. :))) Első perctől felszabadult volt, dumált, pakolt, játszott, adott puszit Robertának, haverkodott Panna apukájával, Roberta csak lesett, hogy mennyire más ilyenkor Benny. Azért abban reménykedek, hogy az oviban legkésőbb megszokja majd a többi gyerek társaságát is, de addig még van pár hónapunk, hogy lazuljon, hogy társasági lény legyen. A felnőttek között semmi gondja nincs, csak más gyerekek között oldódik fel nehezen, de kiskoromban én is ilyen voltam szerintem...és állítólag P is, aztán most nincs semmi gondunk a barátkozással. ;) :)


Egyik este nagyon fel volt pörögve Benny, pancsi előtt még ment a bolondozás a nappaliban, és előkerült a buborékfújó is, amivel imád játszani. Tante Beja volt az "áldozat" , akinek fújnia kellett, én pedig próbáltam felvenni pár percet, bár néha én is elnevettem magam, mert annyira aranyos volt Benny, ahogy rápörgött a buborékokra. :)


 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=F7VKPnllMmg&w=560&h=345]

1 megjegyzés:

  1. Most nagyon elsárgultam az irígységtől! Oda vagyok a cserépkályhákért. Gyerekkoromban volt, de addig nem nyugszom míg öregkoromra nem lesz!
    Beni nagyon jó fej!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés