2010. október 14., csütörtök

Pity-pity

Ma ez a fogalom jellemző Bennyre, ugyanis eléggé sírdogálós kedvében van, viszont közte pedig vigyorog és dumál, szóval kicsit szeszélyes ma.


Reggel nem vártam meg, hogy ő jelentkezzen 9 körül, mert 9:50-re a gyerekorvosnál volt randink, úgyhogy fél 9 után P-vel benéztünk hozzá, hát megint feküdt az ágyában és a cumijaival játszott csendben. :))) Lassan már tényleg úgy gondolom, hogy ő NEM alszik olyan sokáig, csak miután felébredt, még nincs kedve jelentkezni, mert addig is cumizhat, ugyanis cumi csak alváshoz van általában. :)))) mert mindig mikor bemegyek (legyen az délutánt fél 4-4 vagy reggel fél 9-9), ő fent van, vagy üldögél és nézelődik, vagy fekszik, de már ébren van. :)))) majd a hétvégén meglátom, hogy mikor ébred valójában reggel, mert bent alszok a szobájában, mivel anya és a tesóm jönnek látogatóba és ilyenkor kicsit átrendeződnek az alvás viszonyok. :))) kiváncsi leszek, hogy mit látok majd reggelente Benny szobájában. :)))


Szóval reggel még nem volt nagyon nyafi, jött-ment, autózott, vigyorgott, magyarázott, aztán felöltöztettem és lementünk a kocsihoz, aztán azzal a doki nénihez. Eddig sosem volt ott gond, mert szerette a doktornőt és az aszisztensét is, mindig mosolygott nekik, csendben, nyugodtan tűrte a vizsgálatot, együtt működött stb. Hát ma semmi nem volt jó neki, a mérlegről le akart állandóan ugrani, szegény aszisztens csajszi már nagyon bénázott a méréssel, mert Benny nem könnyítette meg a dolgát. Úgyhogy szerintem ez az érték csak egy kb. érték, Benny 13,5 kg és 88 cm. :)))) De egyébként itthon, az én digitális mérlegem is ilyesmi körüli súlyt mutatott neki a múlt héten.


A dokinénitől is sírva fakadt, mikor ő meg akarta hallgatni, egyfolytában méregette őt, a fogvizitnél már üvöltött szegénykém, így pontosan nem is tudtam meg, amit akartam, csak annyit, hogy jön a jobb felső szemfog is ezerrel, valószínűleg ez okozza a mostani nyugtalan állapotát. Szerencsére a nátha után nem maradt semmi vissza, minden rendben.


Kapott egy oltást is Benny, ez a 15 hónapos oltásnak a második része, tehát ugyanúgy 7-14 nap után fordulhat elő utóhatás, de a múltkor sem volt gond. A szurinál is sírt picit, de ezt mondta is a dokinéni, hogy biztos picit sírni fog, mert fáj. Utána kapott egy gyümiszeletet, amitől megvígasztalódott hamar és még játszott egy kicsit kint az előtérben.


Hazafelé még beugrottunk boltba, ott már kicsit nyugtalankodott, főleg miután a kocsiba bepakolva észrevette, hogy a csomagtartóban ott van a kismotorja, na akkor se előre-se hátra nem akart már menni, csak a kismotorját szerette volna minden áron. Kisebb harc árán végül hazaértünk, de mivel ugye ő nem buta kisfiú, így szinte rásímult a csomagtartó ajtóra, hogy neki márpedig kell a motorja, én pedig agyalhattam az elterelő hadműveleteken, hogy hogy is tudnám elcsalni onnan.


Itt a lakásban hol sírdogált, hol nevetgélt, hol telefonálást imitált a mobilommal, de ha bármi nem úgy történt, ahogy ő akarta, máris ment a hiszti. És ami most új nála és engem a sírba visz, hogy üti a fejét hiszti közben a falba, a járólapba, ma például az én csípőcsontomba. És fáj neki, de üti tovább.... kész vagyok tőle, alig tudom olyankor kibillenteni a hisztiből, hogy ne üsse szét a fejét közben. :(((


Ebédnél mostanában szórakozik a kajával, nagy örömömre, nem igazán akarja megtanulni, és meghallani, amit mondok neki. De mindegy, gondolom mi is így kezdtük, majd túl leszünk ezen a fázison is.


Holnap újra élvezheti a kényeztetést, mert mire felébred a délutáni alvásból, már itt lesz a Tante Beja és a nagyi is, úgyhogy indulhat a muri. :))))) és holnap még nagy ünneplés is lesz, ugyanis a húgom ma HARMINC ÉVES!!!!! :))))


Boldog szülinapot Tante Beja!!!!


2 megjegyzés:

  1. Mi is sok boldog szülinapot kívánunk Beának!
    És kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ezt csak most láttam, köszike ;)) És neked is Angie a jókívánságot :)

    VálaszTörlés