2010. december 10., péntek

Első alkotás

 Mivel ma nagyon bolond egy idő volt és délelőtt nagy harc árán jutottunk haza a bevásárló körutunkról, így délután inkább itthon maradtunk Bennyvel és próbáltuk jól kihasználni a bezártságot.


Már a múltkor vettem neki gyurmát, zsírkrétát és festéket, eddig a zsírkrétát avattuk már fel, kisebb-nagyobb sikerrel, ma a festéken volt a sor. :)))) Leterítettem egy "játszós törcsit'", kiszedtem a festékeket, elővettem egy vásznat, amit tegnap vettem a KIK-ben és hajrá. :))) Ez a festék jópofa, mert ujjal, kézzel lehet vele festeni és utána simán lemosható, úgyhogy nem volt határ. :))) Benny először nem értette, hogy mit kellene csinálni, de aztán ahogy megmutattam, már ő is felbátorodott és a végén már bele akart tenyerelni a tégelybe. :))))) szerintem egy-két gyakorlás és nagyon ügyes lesz, az első alkotása természetesen a miénk lesz, a többit majd megbeszéljük a művész úrral. :)))))





és az alkotás:



Szép, ugye? :)))))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Élénk színek! Milyen nagy fiú már Benny! Látszik, hogy komolyan veszi a "munkát".

    VálaszTörlés
  2. Ezt az alkotást be kell kereteztetni és ki kell tenni a falra. Nagyon absztrakt lett... Ügyes nagyfiú!

    VálaszTörlés