2009. augusztus 29., szombat

Migrén és baba

 Én azon kevesek közé tartozok, akiknek a szülés után sem múlt el a migrénes fejfájásuk. Reménykedtem, reménykedtem, de sajnos nem lett szerencsém. Ráadásul a röhej az, hogy a 6 hetes nődoki kontrollnál direkt azért választottam a háromhónapos szurit, mert csak 1 féle gyógyszert lehet szedni szoptatás alatt és féltem, hogy ha nem azt szedem, amit a terhesség előtt, akkor megint migrénem lesz. Erre tessék, a szuritól sem úsztam meg, sőőőőőt...

Múlt hónapban épp anyáéknál voltam, mikor rámtört, nagyon szenvedtem akkor is, de legalább ott volt a család és kicsit levették a terhet a vállamról, segítettek Ben babázni.

De ma reggel megint rámtört, és P dolgozni ment, én pedig egyedül maradtam itthon. Még reggel szerencsére P segített, átmentem a hálóba aludni, ő addig elaltatta Bennyt, mert 9 körül mindig elalszik még 1-2 órára, így sikerült mindkettőnknek 11-ig még pihizni. De délután már kevésbé akart aludni és nem igazán értette meg, hogy miért nem bohóckodok most neki annyit, mint szoktam. Pedig igyekeztem, már amennyire az émelygés és a fejfájás hagyta... :((

Este lementünk 20 percre sétálni, bár itt ma ritka béna idő lett, egész nap esett az eső, este is csak kicsit állt el, így visszafele jövet már kellett az esővédő a babakocsira.

Szerencsére most Benny ügyesen elaludt vacsi után, én is megyek elpakolni a konyhában, tusolni és ledőlök, hátha reggelre elmúlik ez a fránya fejfájás... :(((

1 megjegyzés:

  1. Migrénmentes jó éjszakát és holnapot neked Bambi!
    (Iszonyatosan leteríti az embert,együttérzek veled!)

    VálaszTörlés