2009. augusztus 10., hétfő

változtatás

 erősen gondolkodok rajta, hogy változtatok az esti fürdés idején. Eddig 8-fél 9 között fürdött Ben baba, de ha mondjuk már kora délután sétálunk, akkor egy ideig le tudom kötni a figyelmét, de utána kezd álmosodni, fáradni és semmi nem jó neki. 

Sokszor van olyan, hogy fürdés után a krémezést még csak-csak hagyja, de az öltöztetésnél már elveszti a türelmét és ordít, mint a sakál. Ezután már a vacsorája sem tudja megnyugtatni, csak sír és sír... ma megint ez volt a menet, ráadásul a kajája felénél bealudt, de annyira, hogy fel sem tudtam kelteni. Így letettem az ágyába, aludt egy órát, utána persze éhes volt és nyöszörgött, sírdogált, így megetette a második részét a vacsorájának. A végére megint bealudt... kiváncsi leszek, most meddig bírja...

amúgy ma evett és aludt, aztán voltunk sétálni is délután,azt is majdnem végigaludta, igy 4-4,5 óránként evett, ami ma csak 4-szer jött ki eddig. Sztem majd megpróbálkozok alvás előtt az álometetéssel, mielőtt én aludni mennék álmában megetetem, mint tegnap. Érdekes volt, tényleg aludt tovább és mégis evett. :))) így reggel 8-ig bírta 6 helyett... bár 5 körül felsírt, cumi kellett neki, de nem volt gond, mert eddig az ilyen felriadásai éjjel 2-3 között szoktak lenni, úgyhogy sikerült kb. 5 órát egyhuzamban aludnom, ez már haladás. :)))

Délután vettem neki pár őszi cuccot, 68-as méretet, most hordja a 62-eseket. Remélem, hogy belenő őszre. :)))) nagyon vagány lesz, most nagyon jó és PRAKTIKUS ruhák voltak a H&M-ben. :)))

A térdemről akartam írni, hogy voltam ortopédián a múlt héten, mert Ben bébi születése óta nagyon fájnak, főleg guggolásnál, lépcsőmászásnál. Nem akart javulni, így múlt héten megnézettem. Röntgenre is elküldtek, pénteken kellett visszamennem az eredménnyel. A helyzet az, hogy szét vannak csúszva a szalagok a térdemnél, olyan, mintha kicsúsztak volna a helyükről, elmozdultak. Ez nem nagy baj a doki szerint, tornával helyrehozhato. Cisztát is találtak mindkettőben, de ezért sem kell aggódni, majd fél év múlva újra kontroll röntgenre kell mennem. Most tornáztatnom kell a lábaimat, és ha megjöttünk Szigligetről akkor megyek fizoterápiára is. Második hete diétázok, szeretnék pár kilótól is megszabadulni, hogy a térdemet kevesebb terhelés érje, bőven elég már az is, ha Ben bébi ölbebabát játszik és az ő ruhástul 8-8,5 kilója elég súly... :))))

Úgyhogy remélem őszre már szaladni fogok és nem fognak fájni a térdeim, elég a fájdalomból. :))

3 megjegyzés:

  1. Kedves Bambi!
    Nagon aranyos a kisfiad! :-)
    Mikor az én lányom volt ilyen idős, dettó így zajlott az esti öltöztetés, de ahogy nőnek, egyre türelmesebbek ezek a kisemberek!
    Remélem, javul a térded, szükséged lesz még rá!

    VálaszTörlés
  2. Bambikám, én általában fél7-7 körül fürdettem, így megúsztam a fáradtság okozta sírásokat. Próbáld meg te is korábban fürdetni. Jobbulást a lábaidnak, bizony még nagy szükséged lesz rá, főleg, ha elkezd majd Ben kúszni, mászni, a járásról már nem is beszélek, nem fogsz győzni futni utána! :)

    VálaszTörlés
  3. újrakezdem, mert elszállt az előbb írott hsz-om.
    Szóval mi 19-20 óra közöttre lőttük be a fürdetést, de inkább 19:30 után. Ez attól függ, hogy előtte hogy evett és hogy sikerült lemennünk sétálni.
    A térdedre meg vigyázz... Nekem röpke 6 kg-ot kell a 3-ra felcipelnem (4 kg a gyerek, 2 kg a mózes)

    VálaszTörlés