2010. június 2., szerda

Babyblog verseny

 A múltkori baba magazinban figyeltem fel egy versenyre, amit a nivea hírdet, baby blogger verseny névvel. A lényege annyi, hogy keresik a legjobb, legolvasottabb babás blogokat, mától június 30-ig lehet szavazni a kedvenc blogra.


Én is neveztem a Kicsi Bohne blogot, úgyhogy kedves Olvasóim, ha megkérhetlek Titeket, légyszi szavazzatok naponta ránk!!! :))) Minden nap lehet szavazni, a szavazók között is sorsolnak minden héten nivea ajándékcsomagokat, tehát még nyerni is lehet egy-egy klikkeléssel! :)))


Ezen a linken vannak fent a nevezett blogok:


http://www.nivea.hu/imported_specials/show/16910?deeplink_path=babyblog&deeplink_id=9534


Mi a megszokott, Kicsi Bohne blogja-ként szerepelünk. :))))


Előre is köszönjük a bizalmat és a szavazatokat és az eddigi jelenléteteket!!!!


Sok puszit küldünk:


Bambi és Benny


6 megjegyzés:

  1. Hát, már hogyne adtam volna le, az egyik kedvenc blogomra a szavazatot. Majd holnap adok nektek s még egyet. :)))) Puszka nektek, örülök, hogy jól vagytok. :))))))

    VálaszTörlés
  2. Én is szavaztam a kedvenc baby blogomra ;)

    VálaszTörlés
  3. Boldog névnapot Neked!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát BohneMami, klikkeltem és olvasgattam és csorognak a könnyeim...igazi csoda lehet ez, egy igazi Bambilány és egy igazi kisfiú igaz története, ami jobb minden mesénél...a mosolyommal, a könnyeimmel és tiszta szívvel kívánok nektek hosszú, csodálatos életet és - picit megkésve ugyan - nagyon boldog névnapot!!!
    Vigyázz Magatokra!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Csajok!!!! :))))

    Anita, ezt nagyon szépen írtad, meg is hatódtam a soraidtól. :) Majd Te is megismered ezeket az érzéseket, meglátod! sok puszit küldünk Neked!

    VálaszTörlés
  6. :-) reméljük azért nem mindent fog ugyanúgy csinálni, ahogy azt az apukája tette hajdanán :-)

    VálaszTörlés