2010. június 29., kedd

Újra Bécsben

 Ma délután egy hosszú, kacifántos út után szerencsésen visszaértünk Bécsbe. Mindig kis gombóccal a torkomban kanyarodok fel az autópályára, rossz eljönni, mert Benny nagyon élvezi az otthoni kényeztetést, a kertet, a cicákat stb, de ez az élet rendje. Itt van az itthon és ott van az otthon.. :)))


A kacifántos út pedig azt takarja, hogy a szokásos 2,5 órás út ma közel 4,5 órásra sikeredett a hülyeségem miatt. Ugyanis már reggel összepakoltam minden cuccunkat, bepakolásztam a kocsiba, és utoljára vittem ki a hátizsákot, a hűtőtáskát, két szatyrot, gyümölcsöt. Viszont egy valamit NEM VITTEM ki: a válltáskámat, amiben az összes iratunk, a pénzem, a lakáskulcsom volt. Senki nem vette észre, elindultunk, minden terv szerűen történt: Benny elaludt kb. két perc múlva, nem sok forgalom volt, jól haladtam. Időben felértem az M1-hez, épp kanyarodtam fel rá az M0-ról, mikor megláttam egy rendőrautót. Automatikusan ilyenkor a táskámra szoktam nézni, amiben a papírjaim vannak, viszont most nem volt ott a táskám... gyors "leltár" után megállapítottam, hogy az bizony otthon, anyáéknál figyel a kanapén... megálltam a leállósávban, de már az autopálya elején voltam, így telefonálgatás után maradt a visszaút anyáékhoz, viszont már fent voltam az M1-en, igy ott tovább kellett indulnom a következő lehajtóig, ami Herceghalom volt. (Duma, emlegettelek ám Titeket ;) ) Na, ott lementem a pályáról és visszahajtottam Pest felé, majd haza anyáékhoz. Benny tök jól végigaludta az utat vissza is, viszont a ház előtt felébredt. Reménykedtem, hogy csak félálomban van, de nem lett szerencsém, így az újabb Bécsig tartó utat végignyöszörögte szegénykém. :((( adogattam neki a játékait, egy darabig el is játszott velük, aztán ledobálta mindet a földre, ahol még én sem értem el... Győrnél megálltam egy picit pihizni vele, de eléggé tartok a tolvajoktól és a trükkös tolvajoktól is, akik kiszúrják a kocsi kerekét, a mit sem sejtő autós elindul és pár km után meg kell állnia, mert lapos a kerék... és ilyenkor jönnek a trükkös tolvajok újra. Na, ezektől féltem rendesen, így maradtunk a kocsi körül. Kb. negyed ora után ujra indultunk, Benny nyöszörgött tovább, azt hittem, hogy elalszik újra, mert olyan volt, mint mikor altatja magát, de végül nem aludt, fent volt végig. Nem sokkal négy előtt értünk haza, rekordhosszú utunk volt így... :(((


Apukája már várta nagyon, egyből vigyorral köszöntötték egymást. Itthon az összes játékát hozta-vitte, egyből pakolt a konyhában, feltalálta magát. :))) Este viszont nehezen aludt el, sírdogált, biztos hiányzott neki a Tante, a nagyi és a nagypapi. :)


Holnap megyünk a gyerekorvoshoz oltásra, kiváncsi leszek, hogy mit ajánl majd a rengeteg szúnyogcsípésre, mert szegény Bennynek az arcát szétmarták azok a dögök. :(( ha nincs rajta 15-20, akkor egy sem. :((( Úgy sajnálom szegénykét és a fenistil gél ebben az esetben nem sokat ér, úgy vettem észre...


Találtam egy fotót Ben új kerti járgányáról, amit a nagypapitól kapott, személyre szabott rendszámmal:


1 megjegyzés: