2009. július 15., szerda

esti hiszti

 Na, ezt az estét nem szeretném ismételni, mert tuti kihullott újra pár szál hajam. 

 Ma
egész nap elég keveset evett Benny, a délelőttöt átaludta, viszont
délután talán ha két órát aludt, gondolom a kutya melegtől...na mindegy...délután itt voltak P szülei, addig mintababa volt, én lementem a boltba, Benny elaludt a  nagyija kezében, szóval marketing arc befigyelt, de aztán mikor ők hazamentek,
tiszta hiszti lett. Pedig megetettem, de nem evett sokat, viszont nem is
kellett neki több...... szórakoztattam, de nyűglődött....gondoltam,
7-kor lemegyünk egy tókörre fürdés előtt....lementünk, persze én hülye
itthon hagytam a cumiját...mondanom sem kell, már a sarkon nekiállt
sírdogálni, de én nem adtam fel....viszont már jött a vihar, így tele
volt szúnyoggal a tó környéke, engem meg is csípett egy-kettő és
állandóan berepültek Bennyhez is, aki nyitott szájjal ordított néha, én
pedig azt figyeltem, nehogy lenyeljen egy szúnyogot. Ugye
cumi sem volt nálam, hasra fordítottam, ez sem volt jó neki, úgyhogy
negyed óra múlva megfordultam és a kezemben a gyerekemmel jöttem
vissza. 

Hazaérve
a bömbölés folytatódott, de már olyan hangerővel, mintha ölték
volna.....a szomszédok örülhettek....gondoltam, irány a kád, slussz passz.....megfürdettem és a
kis hamis, a kádban újra megnyugodott, SŐŐŐŐT még rám is vigyorgott
többször..... na, el is olvadtam persze egyből. :)))

 Kádból
ki, bömbölés újra indult....de újra durván....alig tudtam bekrémezni
stb, mert már lilult a feje úgy üvöltött. Gyorsan ráadtam a pizsit és
hoztam a tejet cumisüvegbe, amit egy az egyben benyomott, majdnem 200
ml-t.  Az utolsó kortyoknál úgy beájult, hogy nem tudtam már felébreszteni,
így áttettem az ágyába és azóta alszik....gondolom, hogy estére
megérezte a pocija, hogy alig evett egész nap és ezért sírt
ennyire.....de nagyon durva volt, csöpögött a hajamról a viz, úgy
leizzadtam. Ja, hogy
hab legyen a tortán, a cicit nem akarta elfogadni, bekapta és kiköpte,
sírt tovább....néha csinál ilyet sajna. Sőt sajnos egyre többször..... :((

 Szóval ebben a pár órában szívesen cseréltem volna P-vel és dolgoztam volna inkább..... De ilyen napok is vannak, edződni kell, nem csak napos oldala van a babázásnak ugyebár. :)

Kiváncsi leszek, hogy meddig durmol majd így Ben bébi...félek, hogy holnap korábban indul a napunk, pedig így is 6-kor kezdünk általában. 

És így aludt délután, én még most is röhögök rajta, ha megnézem a fotót, mint a lajhár a faágon:  :)))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése