2009. július 17., péntek

juhéjjj!!!

 A mai napon elfelejthettük a terpeszpelust, Benny csípője rendbe jött. :)))) annyira örültem a hírnek, hazafelé a dokitól már nem is volt rajta, amúgy is embertelen meleg volt. Állítólag holnap 18 fok lesz, kiváncsi leszek.... anyáék pedig pont a Balcsin vannak, remélem azért tudnak csobbanni.

Délelőtt hamar megjártuk a dokit, aztán itthon elbújtunk a hőség elől, Benny szépen evett és aludt, ebből állt a program. A terpeszpelusmentesség örömére gondoltam, összerakom a sport részt a babakocsinak, mert azt gondoltam, hogy ha az otthoni gracoban is már a sportrészben sétáltunk vele, akkor ez is jó lesz már, mert nézelődhet, az már hiányzik neki. Csak sajna a Quinnyt nem lehet teljesen ledönteni hátul, így minimálisan ülnie kellene Bennynek benne, az pedig még nem igazán megy neki. Ráadásul ez sokkal tágasabb kocsi, és ha bekötözöm az övvel benne, akkor eltűnik a nagy térben szegényke.... úgyhogy összeraktam, Bennyt belepróbáltam és megállapítottam, hogy még kicsi ehhez. Pedig jó lett volna már. Így marad a mózes, amit szerintem nemsokára kinő....

De aztán eszembe jutott, hogy megrendeltem egy esernyőkocsit neki, amit ma indítottak útra Németországból, szerintem kedd környékén meg is érkezik, egy szuper chicco járgány, és azt már újszülött kortól is lehet használni, mert teljesen le lehet dönteni. Így majd felváltva fogok sétálni Bennyvel a két kocsival, így tud nézelődni is és aludni is. :)))

Így nézett ki a sportkocsiban ez a kis lurkó, alig lehet látni, pedig nem kicsi baba. :))))

Hétvégén P dolgozik, így megint magunk leszünk, majd meglátjuk, milyen idő lesz és spontán találom ki a programot. Jó lenne már egy nagyobbat sétálni.

És mától tápszerezés is bejött a képbe, elfogytak a tartalék tejadagok a fagyasztóból, úgyhogy tápszerrel egészítem ki Benny kajaadagját. Már nem stresszelek rajta, beletörődtem, hogy ez van. Talán az összes létező tejszaporító praktikát bevetettem, sikertelenül. Feladtam..... amennyi van, annyi van, az is valami, hogy valamennyi anyatejet azért kap Benny, a többi pedig tápszer. Ma már nagyon jó minőségű tápszereket lehet kapni, alig lehet választani a kínálatból.. A lényeg, hogy szépen fejlődjön Ben Baba, ha csak stresszelek, azzal nem lakik jól.

Most talán elaludt, én is rendezem a dolgaimat, aztán alvás, mert ma nem tudtam napközben aludni... jó iccakát!

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nem kell pelust hordani Bennek. A kocsi nem tűnik olyan nagynak így képen nézve. :)))

    VálaszTörlés