2009. július 7., kedd

újra itthon

 Ma délelőtt hazaértünk Bécsbe, gyorsan elrepültek a magyarországi napok. Nem sok kedvem volt hazajönni, mert most egész jól megszoktam otthon. Ben Baba is nagyon jól érezte magát a nagyiéknál, mindig volt aki dödögött neki, simizte, puszilgatta....a jót könnyen meg lehet szokni ugyebár. :)))

Rengeteg pakkunk volt visszafelé, tele volt az auto, már egy gombostű is nehezen fért volna el. P hátul ült Bennyvel, ami jó volt, mert így Benny szinte végigaludta az utat, néha kellett csak a cumiját a szájába adni, ügyes volt.

Itthon hamar megszokta újra a dolgokat, örült nagyon a micimackós zenélő forgójának az ágya fölött, mert legalább fél órát beszélgetett velük, így én nyugiban ki tudtam pakolni.

Ebéd után úgy bealudt, hogy déltől fél 5-ig aludt, utána evett, de elég keveset, és lementünk sétálni, viszont ott már kezdett nyafizni. Hazaérve kicsit még le tudtam kötni a játszószőnyegén, de egyre jobban kezdett belelendülni a hisztibe és 7-től olyan hisztizés jött rá, hogy ilyen még nem igen volt. Semmivel nem tudtuk megnyugtatni, a vége az lett, hogy fél 8-kor elvittük fürdeni....érdekes módon a vizben semmi baja, sőőőőőt még P-re rá is mosolygott, ott bizony el is bizonytalanodtunk, hogy akkor tényleg csak hiszti lehetett e az a nagy sírás, ha most pedig ilyen vigyori..... viszont fürdés után folytatódott a sírás, utána megetettem, de már az első cicinél bealudt olyan mélyen, hogy nem tudtam felkelteni.... most terpeszpelus nélkül az ágyában alszik, meg sem nyikkant, míg beraktam oda, de szerintem hamarosan ébredni fog, mert éhes lesz..... érdekes, nem tudom, hogy mi lehet a baj......

Vagy a front, mert jön a rossz idő állítolag, vagy a foga, mert nagyon nyáladzott és tömte a kis öklét a szájába, vagy az átállás újra, hogy most itthon vagyunk és nincs itt a tesóm, a nagyi, a nagypapi, a kutya és a cicák stb..... nem tudom.....olyan jó lenne, ha el tudná mondani, hogy mi bántja, mert annyira szeretnék neki segíteni.... :(((

Szerintem holnap megkapjuk postán a járókát, amit rendeltem neki, fel is állítom és abban lesz majd napközben a nappaliban. Délután 3-kor jön majd P anyukája (lottót mertem volna rá venni, hogy holnap már átjön), addigra már jó lenne, ha állna a járóka. :))) Kitaláltam, hogy majd ha szép idő lesz, megkérjük, hogy vigyázzon Bennyre itthon, míg mi P-vel átmegyünk a tóra kicsit fürdeni és napozni....3 órát simán kibír Ben Baba kaja nélkül, addig mi kicsit kikapcsolódunk.. :)) ő pedig unokázhat.....mindketten jól járunk. :)

Most eldőlök aludni, mert félek, hogy éjszaka párszor virrasztás lesz....... jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése