2009. július 15., szerda

Zsombi Babának

 Tegnap este még egy baba született, Zsombi Baba. Az ő anyukája Zitus, aki szokott kommentelni nálam, otthoni barátnőm, már nagyon vártuk az ő kicsi fia érkezését is.

Üdvözöllek Kicsi  Zsombi  ebben a világban Téged is!!!

"Amíg benned éltem,
Bölcsőm volt a tested,
Befelé figyelve
Kívánságom lested.
Hívogató élmény
Érzem, hogy közeleg,
Segítsetek, kérlek,
Hadd menjek közelebb.

Mikor megszülettem,
Bár szemedet láttam,
Bevallom most már,
Kicsit visszavágytam.
S egy halk szavú asszony
Meghallván a vágyam,
Apa mellkasára
Odafektet lágyan.
Ám te megnyugtatón
Karjaidba vettél,
Felkínálva emlőd,
Csendben megetettél.
Hogy míg átöleli
Kicsiny hasonmását,
Boldogan hallgassam
Szíve dalolását.
Lassan tisztult a kép,
Erősítve bennem
Keserédes érzést:
Íme, megszülettem.
Meleg tenyerével
Simogatja bőröm,
Ha elszenderednék,
Most ő lenne őröm.
Születtem embernek,
Eredendőn jónak,
Erre a világra
Földi halandónak.
Megpihen a test, és
Ünnepel a lélek,
Gondolatban anya
Festett ilyen képet.
Megjöttem, itt vagyok,
Éppen körülnézek.
S egy ismerős szempárt
Felismerni vélek.
Olyan jó így együtt
Feküdni az ágyban,
Mama pocakjában
Ilyen álmot láttam.

 
Békés biztonságban
Indul földi létem,
Hálásan köszönöm
Csendes születésem."

Sok boldogságot, örömöt kívánunk Nektek,

nemsokára találkozunk!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése