2009. július 28., kedd

újra itthon

 Jaj, nagyon jó itthon lenni, Benny is egyre jobban érzi magát vidéken. :))) Vasárnap este értünk ide, de alvás előtt nagyon sírt szegényke, szerintem túl sok minden történt vele és nem igazán tudott vele mit kezdeni, viszont az éjszaka már jól aludt, talán egyszer kellett kelnem hozzá cumit adni és hátsimizni.


Tegnap itthon voltunk, hogy szokja az ittlétet, sétáltunk egyet a faluban, illetve városban, mert július 1-től város lett Rácalmás. (bár megjegyzem, számomra még mindig falu, nem tudom megszokni, hogy várost mondjak rá.)


Este kijött a Tante Beja, sétáltunk vele egyet , csináltunk fotókat, majd otthon felrakok közülük néhányat.


Ma a nagyimnál voltunk ebédelni, Benny meglátogatta a dédit, előtte vásárolgattunk kicsit és sétáltunk, de már nem igazán jön be neki a babakocsi, illetve a háton fekvés, így sokat nyöszörgött, a végén pedig hasra kellett fordítanunk ebben a kocsiban is, de sajna ez nem olyan tágas, mint a quinny otthon, így elég szűkösen volt benne....de érdekes módon, egyből bealudt benne, úgyhogy valamit segített.


Délután pedig felfújtuk a gumimedencét, amit vettem neki, hoztunk ki bentről vizet bele, én beleültem fürdőruciban, Benny pedig meztelenkedett egyet benne. Először nem igazán értette, hogy mi ez a pancsi a szabadban, de utána egész jól érezte magát benne, élvezte. :))) majd holnap folytatjuk. Jókat alszik a szabadban, szuper hogy egész délután a friss levegőn van, úgyhogy tényleg jó itthon lenni.


Ma megkaptuk a borostyánláncot is, amit rendeltem neki, nagyon jól áll, vagány kispasi. :) Majd meglátjuk, hogy mit segít vagy segít e egyáltalán a fogzásnál a fájdalmak enyhítésére, de éjszakára nem merem rajta hagyni, csak nappal, mikor figyelünk rá.


Holnap reggel megyek kozmetikushoz, utána masszőrhöz, addig Benny a nagyival lesz, biztos jól elszórakoztatják egymást. :)) délután megint pancsolunk, tök jóóóó lesz. :)


most megyek tusolni, aztán aludni, elfáradtam én is a friss levegőtől..... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése