2010. március 10., szerda

egyre ügyesebb!

 Egyre ügyesebb ez a kicsi fiúcska, néha csak ámulunk P-vel, hogy már milyen nagyfiúnk van. :)))


Persze vannak nehezebb napjaink is, a tegnapi pl. ahhoz tartozott, amikor semmi nem jó, kajánál sírás, hiszti van, játék közben hiszti van, ha valami nem úgy történik, ahogy a kisherceg szeretné, akkor egyből fetreng a földön dühében és még sorolhatnám.... olyankor ki tud akasztani rendesen, de az esti fürdés, jóéjt puszi után már alszik is, mint egy angyalka és ha ránézek, elfelejtem az egész napos bosszúságot, mert annyira békés álmában. :)))


És pár videó az elmúlt napok újdonságairól:


Benne van a tánc a vérében szerintem, még a pocakomban is sokat hallgattunk rádiót, zenét, biztos ez is közrejátszhat, de amint zenét hall, már táncol is, rázza a kis popóját. :))) ma reggel éppen Kylie Minogue-ra. :))))



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=wPWcl-pOvHo&hl=en_US&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00]

 


Pár napja rájött, hogy tud felmászni a nappaliban a kanapéra.... már annyira belejött, hogy állandóan mászna és mászna, ami még oké is lenne, de lefelé még nem megy neki és mindig fejjel indul meg... úgyhogy nagyon résen kell lennünk.


 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=aixSg0phHrM&hl=en_US&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00]

És egy kis esti felvétel arról, hogy milyen ügyesen katonázgat már. Eddig úgy volt, hogy én gyártottam a kis katonákat kifliből, krémsajtból, sajtból, párizsiból, virsliből vagy épp amiből, és adogattam a szájába....na, pár napja, már kikéri magának, ő már nagyfiú és felcsippenti a kis katonákat a tálcájáról, és majszolgatja. :))) egyszerűen zabálnivaló olyankor, ahogy jóízűen falatozgat, öröm nézni. :)))



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=EHTJfW484Fc&hl=en_US&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00]

3 megjegyzés:

  1. Tényleg imádnivaló ahogy fejjel előre túrja fel magát kanapéra !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Bambi, hallod, naaagyon édesss!!!! :-) Egyszer mindenképp el kell mennem Bécsbe, még márciusban szeretnék. Ti milyen napokon értek rá, milyen napszakban, és mikor rossz, mikor zavarnék?:) Pont ma gondoltam rád, én is hogy benézek a blogodba, aztán láttam hogy pont kommenteltél nálam is;) Nászút ügyben az a helyzet, hogy még nem tudjuk.. Attól függ lesz a munkahelyem, kapok e szabit, vagy hogy pont utána mennénk - esetleg később-e.. Sok mindentől függ ez még, egyelőre még kérdőjel a nászút téma:) De már nagyon várjuk mindannyian, ma volt épp koszorúslány megbeszélés;)

    VálaszTörlés
  3. nem is tudom, melyik felvétel a legjobb. nekem tán a táncos a kedvencem. de csak mert ha ott denszel, akkor védi a lányomat a feltételezéstöl, hogy ö dobja le a cd-ket :))))
    én lányom amúgy nem volt mászásügyileg ilyen kitartó. felemelte nem vékonyka lábát, s ha nem ment a mászás, hát hagyta az egészet. talált más játszanivalót ;)
    s mikor utoljára nálatok voltunk, Ben még nem katonázott. nagyon szalad az idö!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés