2010. március 6., szombat

kis délutáni vidámság

 Ma újabb nyűgös délelőtt van a hátunk mögött, de az alvások után aránylag nyugodtabb lett Benny és talán a chamomillának is köszönhetően.


A délutáni alvás után még le akartam menni egy körre sétálni, épp öltöztetni akartam Bennyt, mikor látom, hogy fekete az égbolt és esik a hó!!!! Oké, lehűlt a levegő, de ez a hó nem hiányzott... :((( Úgyhogy maradtunk és játszunk itthon.


Viszont az előbb olyan jót nevettem, mert éreztem, hogy valami büdi van Ben baba körül... gyors vetkőztetés és bizony szép kis csomagot termelt. Éppen a lábai az égben, mikor rákezdett a magyarázásra és egyszer csak egyre hangosabban ismételgette, hogy "kaka, kaka, kakaaa".... én annyira nevettem, hogy alig tudtam a lábait tartani és közben rendbe tenni, mert olyan cuki volt, mintha tudta volna, hogy tényleg miről is van szó. Mikor kész voltunk, sóhajtott egy nagyot és igyekezett újra a játékai közé. :))))

2 megjegyzés:

  1. Hàt akkor odaért Hozzàtok is a ho. Itt màr reggel óta esik. Csináltunk is két nagy hóembert:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem akár már tudhatja is...... bár nem hiszem, hogy kamaszkorában majd reklámozni fogja, hogy ezek voltak az első szavai :D

    VálaszTörlés