2010. március 5., péntek

front, fogak vagy hiszti???

 Az elmúlt két nap iszonyatosan fárasztó volt Ben babával, mert rettenetesen nyűgös volt. Ilyen még nem volt a lassan 11 hónap alatt. :(( Én már a kimerülés határán voltam egy-egy este, mert nem tudtam, hogy mi a baja a babámnak.... amikor néha már azt hiszem, hogy ismerem őt, akkor jön egy-két ilyen nap és teljesen lerombolja az önbizalmamat az anyaság terén. :((


kezdődött azzal, hogy kibújt a jobb alsó fogacska is, aznap még egészen nyugodt volt, de másnap 180 fokos fordulat... semmi nem volt jó neki, sírt, ha a járókában volt, sírt, ha kivettük, sírt, ha jött utánunk a konyhába, sírt, ha játszani akartunk vele. Sírt, ha enni kapott, sírt, ha nem kapott enni. Sírt, ha innivalóval kínáltam, sírt, ha magamhoz akartam ölelni, sírt, mindenért.... Remélem, hogy nem beteg, de láza nincs, és semmi jelet nem látok ezenkívül.


Tegnapelőtt még jobb idő volt, így lementünk kétszer sétálni, ott aránylag nyugodtan elvolt, de amint feljöttünk, ment tovább a műsor. Tegnapelőtt este vacsora után elaludt, de egy óra múlva már felsírt újra és éjszaka is többször sírdogált. Ráadásul a légzésfigyelő is beriasztott 3-kor és 4-kor, nekem pedig a szívem állt meg megint, de szerencsére vaklárma volt.


A tegnap is hasonlóan telt, mint a tegnapelőtt, már reggeltől ment a sírás, az uzsonnával még nem is volt gond, de az ebédnél megint végig sírás volt, trükközni kellett, hogy elfogyjon. Érdekes módon a napi két alvással nem volt gond, egy-egy órát nyugiban aludt Benny. A délutáni alvásából megint sírva ébredt és ment estig.... arra gondoltam, hogy az ínyét bánthatja a meleg kaja, mivel csak a meleg dolgoknál tör ki sírásba. Így estére már csak ivós tejpépet kapott cumisüvegből és érdekes módon, egy hangja nem volt. Utána már kicsit nyugodtabb is volt, bár reggeltől kapta a chamomillát is, hátha az segit. Este szépen elaludt és most éjszaka semmi gond nem volt.


Este több babás barátnőmmel beszéltem, és ők is mesélték, hogy ugyanilyen napjaik vannak, Benny napját leírva magukra ismertek, tehát a napokban több baba is hasonló napokat él át. Még az időjárásra tippelek, mert most megint lehűlt nagyon a levegő, kicsit szünetel a tavasz. :(( P szerint a telihold is megzavarhatja őket, hát nem tudom... BÁRMI lehet, és ő még nem tudja nekünk ezt elmondani sajnos, így marad a találgatás. :(


Ma mosolygósan ébredt, eddig nyugodt napunk van... viszont süt a nap, talán ez is segít?? :)

3 megjegyzés:

  1. Állítólag a gyerekekre sokkal intenzívebben hatnak a frontok, mint ránk! Remélem, csak ez (volt) a gond és visszakapod a tündéri kisfiad! Pussz

    VálaszTörlés
  2. Mi is nyűglődünk....

    VálaszTörlés
  3. Na, szerintem le is írhatod nagybetűkkel, hogy ez Ben első szava. :))))

    VálaszTörlés