2010. március 18., csütörtök

Tavaszias délután

 jaj, mennyire vártam már ezt az időt!!!!! :)))) el sem tudom mondani, mennyire más úgy ébredni, hogy süt a nap, az ég gyönyörű kék, egyből indulnak az agytekervényeim, hogy merre is menjünk Bennyvel.


Mára már tegnap megterveztük, hogy jóidő esetén irány a Prater, először leteszteljük a híres Schweizerhaus idei krumplisrösztijét és retekspirálját, aztán sétálunk egy nagyot a mellette lévő Hauptallee-n, ami az otthon Margit szigetre emlékeztet engem. Semmi kocsi, csak zöld füves terület mindenhol, rengeteg játszótér, futók, bringázók, babakocsik, babák stb...


Benny odafelé nagyon érdeklődött minden iránt, a metrón, a buszon aranyosan figyelt mindent és mindenkit. :)) Végre már bundazsák nélkül mehettünk, vékonyabb kabát volt rajta, vékonyabb sapka, tuti hogy neki is kényelmesebb így.


Végigsétáltunk a vidámparkon, de még nagyon szezon előtti csend volt, viszont rengeteg terasz volt már kipakolva, amit jó volt nézni. A Schweizerhausnál "ebédeltünk" , Benny is megkóstolta a híres krumplisrösztit, de inkább kekszet eszegetett, mert kicsit olajos volt a röszti. Itt is már sok ember üldögélt a teraszon, a merészebbek már nekivetkőztek és sütették magukat a napon, ami nagyon melegen sütött.


Utána átmentünk a zöldebb területre, sétáltunk egyet, aztán a kis tavacskához érve kivettem Bennyt a babakocsiból, sétálgatott, megnéztük a kacsákat, hattyúkat, megvizsgálta minden oldalról a padot, amin ültünk, nagyon tetszett neki minden. :))


Mivel közeledett az "ebédidő" fél 2 után, így átsétáltunk egy nagy zöld füves részre, ahol voltak asztalok-padok és Bennyt megetettem, utána még maradtunk jó sokáig, játszottunk, Benny lépegetett, mászott a fűben, mindent megvizsgált, aranyos volt. Annyira jó melegen sütött a nap, hogy nekivetkőztünk mi is, lekerültek a kabátok, sapkák, szuper érzés volt. :)))


Terveim szerint Benny délutáni alvása a babakocsiban lett volna útközben, de persze ő máshogy gondolta és hisztizni kezdett, mihelyt beletettük a kocsiba, hogy mennénk... úgyhogy a prater elejénél kivettem és a kezemben vittem a metrora, abban bizva, hogy majd elalszik...hát ő megint nem úgy gondolta, minden érdekes volt, mindent megnézett, csendben figyelt az ölemben. :))) annyira cuki volt, hogy P-vel csak mosolyogtunk, milyen nagyfiúsan, egyenesen üldögélt az ölemben. :)))


A buszon sem aludt el, pedig néha már azt hittem... igy felbuzdulva még bementünk boltba, de ott már beleült újra a babakocsiba, és hazaérve, kb. tiz percen belül letettem és máris elaludt. :)))) negyed 6-kor már én ébresztettem, hogy lassan vacsora stb...


Szóval szép napunk volt, már nagyon vártam ezt a tavaszi időt és úgy láttam, hogy kicsi fiúnk is élvezi, ha nem kell annyira beöltöztetnünk. :)))





3 megjegyzés:

  1. Köszi a sok képet, amit hoztàl nekünk! Örülök, hogy végre szép idő van itt is, meg ott is:)

    VálaszTörlés
  2. Na, végre tényleg itt a tavasz, lehet nagyokat sétálni és fürödni a napfényben! :)))))))))))))))))) Gyönyörűek vagytok! :))

    VálaszTörlés
  3. Beninek nagyon csibészes a mosolya :). Te pedig nagyon csinos és karcsú lettél! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés