2010. március 29., hétfő

Jár a baba!!!!!!

 Erre a napra mindenképp dokumentálhatom, hogy Ben baba járni kezdett!!!!!!! :))) már egy ideje egy-két néha több lépést is megtett egyedül, de bátortalan volt és bizonytalan, így inkább kapaszkodott a bútorokba vagy belénk, vagy éppen négykézláb közlekedett. :)))


Már tegnap is láttuk, hogy egyre jobban koncentrál és probál több lépést megtenni, de ma viszont csak lestünk, hogy mennyire ügyesen végigszeli a szobát egyes egyedül!!!! :))) még kicsit imbolygós a mozgása, de megy és egyedül megy!!!! Estére annyira belejött, hogy körbe-körbe járta a kanapét, és nagyon tetszett neki, mikor egy-egy kör után megtapsoltuk, hogy mennyire ügyes. :)))


Murphy törvénye, hogy pont most volt üres az aksi a fényképezőmben, így még nem tudtam levideózni, de úgy látom, hogy holnap, sőt ezentúl ez már napi program lesz, hogy Ben Baba felfedezi kétlábon a környezetét. :))) én még járok utána és ott vagyok, ha éppen elkapkodja az ütemet, mert olyankor még néha megbillen, de most már nincs megállás. Így nekem is meg lesz a napi rohangálás, úgyis még van pár leadandó kiló rajtam. :))))

2 megjegyzés:

  1. Annyira aranyosak mikor igy elkezdenek jàrni!

    VálaszTörlés
  2. :)))drága szíve:))örülök Nektek nagyon,gratulálok!!

    VálaszTörlés