2010. március 17., szerda

Gyerekorvosnál

 Ma délután megjártuk a dokinénit is, a szokásos hat hetente történő kontrollra voltunk hivatalosak, de mivel egy hónap múlva szülinap, igy megcsinálta a dokinéni az egy éves státuszt is. :)


Jó volt, mert rendelési idő előtt kaptunk időpontot, igy mi voltunk az elsők és alig kellett várni, egyből mehettünk a kezelőbe. Volt mázsálás is, Benny 11,30 kg és még éppen belepasszolt a magasságmérő izébe is, 82 cm. :))) nem is tudtam, de ha a falnál mérjük a babákat, akkor pár cm-vel alacsonyabbak. Ezen csodálkoztam is, mert karácsonyra kapott Benny micimackós magasságmérő vonalzót és azon alacsonyabbnak mértem, már azt hittem, hogy rosszul ragasztottam fel az ajtóra. Erre ma kérdeztem, hogy belefektessem e a mérőbe vagy már a falnál lesz e mérve, akkor mondta az aszisztens, hogy 82 cm-ig tudnak itt mérni, utána a falnál, de ott kevesebb. Úgyhogy nem én barkácsoltam rosszul itthon. :))))


Egyébként minden rendben van Bennyvel, idősebbnek néz ki a koránál, ezért a dokinéni többet is vár el tőle, de már bőven teljesítettük a korosztályától elvártakat. :)) A felső fogacskái állitolag nagyon meg vannak duzzadva, állítólag nem sokára kibújnak. (ezt mondta az alsókra novemberben is és két hete bújtak ki, sebaj! :D )


Megkapta a 2. kullancsoltást is, nem sírt, ügyesen, bátran viselte. :))) Nagyon büszke voltam rá.


Utána még elmentünk bevásárolni, és Bennyt a bevásárlókocsiban ültettük, mint a nagykisfiúkat. :))) élvezte nagyon ezt az újfajta bevásárlást, még a kasszás csajszira is rávillantott egy lehengerlő mosolyt. ;) :)


Délután pedig akkorát aludt, mint már régen nem, fél 5 után be kellett mennem, hogy minden oké e, éppen akkor ébredezett. :))) Biztos elfáradt a sok élményben.


Holnap P szabadnapos, a Praterbe készülünk, ha szép idő lesz, ősszel voltunk utoljára, végigsétáltunk a 8 km-t (4 oda, 4 vissza), de akkor még Benny nem tudott játszóterezni, viszont holnap megprobáljuk letesztelni azokat is. :))) Reméljük, az időjárás is úgy akarja, hogy holnap családi programozni tudjunk!

1 megjegyzés:

  1. Nahàt, uj infot kaptam. Hogy fekve "magasabbak"? Nem is tudtam.
    Jo sétàt holnapra! És jo idöt is hozzà:)

    VálaszTörlés