2009. november 13., péntek

alvássztrájk

 Ma sztrájkol Benny, nem akar aludni. Már dél óta fent van, a szemei vörösek, mint egy nyuszinak, de sehogy sem akar elaludni. Már mindent próbáltam: háromszor evett dél óta, ringattam, hagytam sírni, simiztem a hátát, semmi....állandóan négykézlábra áll és ring előre hátra... feladtam, megnézem, hogy birja e estig.. mást nem tudok vele csinálni. Gondolom, megint a foga zavarhatja, mert ma már nagyon fájdalmasan üvöltve tömött mindent a szájába szegénykém. Jó lenne már , ha kibújna ez a fránya fog és nagyon remélem, hogy csak az elsőkkel szenvedünk ennyit. Úgy sajnálom ilyenkor. :((

Kenem az ínyét ezerrel, ma már nurofent is adtam neki, az után egy kicsit nyugisabb lett, mert a homeopátiás bogyók, amiket a dokinő ajánlott semmit nem érnek nála. Mintha cukorkát szopogatna, körülbelül annyi a hatásuk.... lehet, hogy nekem is hinnem kellene benne??? nesze neked borostyán lánc, homeopátiás izék..... ha fáj, akkor fáj, lehet hinni bármiben... :(((

Viszont ma nagyon szép napos idő volt, a fiúk már reggel sétáltak egy órát, hogy nekem még legyen időm pihenni egy kicsit, sikerült is fél órát még aludnom. P megetette délelőtt még gyümivel a fiát, utána már én lettem a soros, mert P elment Ben keresztapukájával ebédelni, utána pedig dolgozik éjfélig. Délután mi is lementünk egy órát sétálni, megnéztük a kacsákat a tónál, most már Benny is egyre érdeklődőbb, még dünnyögött is a kacsáknak, de azok nem dünnyögtek neki vissza. :)))) jövő ilyenkor már visszük a kenyeret a kacsa barátainknak. Két hattyú is van, de azoktól még én is félek, olyan nagyok és nem igazán félnek, jönnek ki az emberek közé....

Most ennyire futotta a bejelentkezés, kezd megint túlpörögni a kicsi lurkóm, megyek simizni egy picit a hátát, aztán nemsokára fürdés, vacsi és alvás. Talán éjjel már nyugodtan fog aludni, meg lesz a kellő fáradság hozzá, úgy látom.

3 megjegyzés:

  1. Mi is hordtuk a kacsáknak a maradék kenyereket. Sajnos most nem tó mellett lakunk, igy kacsák sincsenek:(
    Benihez kitartást, nekünk is voltak ilyen napjaink, szerencsére nem sok. Ne aggódj, szerintem holnap már jobb lesz!

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon kíváncsi vagyok, mikor bújik ki Benny fogacskája/fogacskái. Hú, de nem várom ezt, de hát el kell jönnie. Amúgy néha arra is gondolok már, hogy mi is elkezdtünk fogzani, mert tömköd mindet a szájába, nyálas folyamatosan, de még nem látnám, hogy nagyon fehérlene az ínye. Esténként meg nyűgös szokott lenni, de reggel meg egy angyal. Na, majd látjuk...

    VálaszTörlés