2009. november 11., szerda

napjaink

 Ma megint voltunk úszni, és ma különleges alkalom volt, Ben bébi Ben apukával pancsolt a vízben, mert P be akart menni, hogy ma ő csinálná végig az úszást. :)  Én nem bántam, fotóztam és videóztam őket, aranyosak voltak. Bennyt nem is zavarta, hogy nem én vagyok vele, néha azért ki-kipillantgatott a medence szélére, hogy ott vagyok e, látom e, milyen ügyes, aztán megnyugodva csinálta tovább a feladatokat. :)))

Ma már párszor lemerült a viz alá is, amin kicsit meglepődött, de nem sirt, csak lesett a nagy szemeivel, hogy mi történt. :))  Még négy alkalom van, utána lehet folytatni a tanfolyamot, de mi nem megyünk tovább, mert már nem tartjuk szükségesnek 130 eurot kifizetni arra, hogy fél órát pancsoljon a gyerekünk. Majd eljárunk vele Oberlaaba vagy más fürdőkbe és gyakoroljuk ezeket a feladatokat.

Fogak terén még mindig semmi újdonság, egyenlőre nagy a csend.... Benny az utobbi napokban feltűnően nyugodtan alszik, talán vihar előtti csend??? mindenestre többször arra ébredek, hogy reggel 6 óra és nem is kellett mennem hozzá éjjel....vagy lehet, hogy már alvajáró vagyok és nem is emlékszem, ha voltam nála? :))) de nem hinném....

Megint van egy újítása, tegnap óta az idegesítő sikítozását felváltotta egy kellemesebb dolog. bábábábábábábá-zik, annyira cukin, hogy megzabálnám. :))) a kis vékony, ciripelő hangjával neki áll bábábázni, hát egyszerűen agyon tudnám puszilgatni. :))) nagyon cuki!!

Kaja terén már nagyon ügyes, imádja a gyümölcsöket, a tejpépeket, de a főzelékeket, zöldségeket nem igazán díjazza. Most talán egy kicsit jobban megeszi őket, mióta husisat is ehet, de amúgy a zöldségeknél jön a berregés, a köpködés, mindent csinál, csak enni és nyelni ne kelljen.... furfangos kis haramia. :)))

Tegnap itt volt két barátnőm és Benny Stella barátnője is, aranyosak voltak a kölykök, már Benny is érdeklődik a másik baba iránt, bár Stella már nagykislány, egy éves is elmúlt és már totyog, nagyon édesen rázza a popóját. Hihetetlen, hogy Gabi barátnőm is nemrég volt terhes, és már egy totyogó kis husibabával jön át hozzánk, aki kiváncsian körbejárja a lakást, beles minden szekrénybe, imádnivaló. Észre sem vesszük, és már Benny fogja körbejárni a lakást, bekukkant minden szekrénybe és rázza a popóját. :))))

Pár kép a nagyfiú Ben babáról:

Pancsoló fiúk:

Kis Superman:

Elfáradtam, kicsit pihenek, jó? :))


1 megjegyzés:

  1. Ééééééééééééééédes a kis szuperfiú!!!!!! Már várom, hogy gyertek és bandázzanak a srácok! :o)))
    Puszi

    VálaszTörlés